مسجد صاحب الزمان اسلام آباد وحدتیه با حضور مسئولین سعدآباد افتتاح گردید.
کد خبر: ۸۹۳۵۹۷۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، جعفری رئیس صنف کشاورزی استان بوشهر در افتتاحیه مسجد صاحب الزمان بیان داشت:بدلیل نبود فضای مناسب برای مراسمات مختلف اجتماعی و فرهنگی و بافت جمعیتی منطقه و عبادت نمازگزاران، این مسجد را به همت مسئولین و مردم به مرحله پایانی ساخت رساندیم.
 
وی ادامه داد: از محل جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم و مسئولین شهر طی پنج سال توانستیم در تکمیل و ساخت این مسجد اقدام کنیم که جای دارد در اینجا ازهمه عزیزانی که در تکمیل وساخت این مسجد با ما تعامل وهمکاری داشتند تقدیر و تشکر کنیم.

کرم زاده از در ادامه اظهار داشت:از مجموع ۱۰۵۸ پروژه اجرایی طی هفت سال در استان بوشهر، مبلغی بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال از طرف سپاه هزینه شد که از این تعداد ۴۴۳ پروژه شامل محرومیت زدایی در استان بوشهر، ساخت موج شکن و ۶۱۵ واحد مسکونی برای مددجویان استان بوشهر، ساخت حسینیه، مسجد و راهسازی در استان بوشهر بود.

حجت الاسلام کشاورز بارگاهی امام جمعه سعدآباد یادآور شد: مسجد نشانه باور قلبی مردم است و کسانی که مساجد خدا را تعمیر می‌کنند از جمله افرادی هستند که باور قلبی به خداوند دارند و مقام مسجد آن قدر بزرگ است که در روز قیامت شفاعت فرد نمازگزار را می‌کند./انتهای پیام
ارسال نظرات