امام جمعه موقت بهاباد، در پاسخ به یاوه گوئی های ترامب بر علیه جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان ساخت : افکار موهن ترامپ عرصه را بر سیاستمداران آمریکایی تنگ کرده است.
کد خبر: ۸۹۳۵۹۸۰
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، درمراسمی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد وجمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شاهد و اقشار مختلف مردم یادواره شهدای شاخص کشوری و شهدای مدافع حرم وشهدای شهرستان بهاباد در بیت الرضای این شهر برگزارشد.
"حجت الاسلام محمد علی اخوان" امام جمعه موقت بهاباد در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهدای شاخص کشور و شهرستان به مقام شهید و شهادت در اسلام اشاره کرد و افزود: حفظ ارزش‌های نظام اسلامی از جمله آرمان‌ها و اهداف شهداست و باید تلاش کنیم این ارزش‌ها در جامعه به شکلی صحیح نهادینه و حفظ گردد.
وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، به مراسم با شکوه تشییع جنازه شهید محسن حججی در تهران مشهد واصفهان ونجف آباد اشاره کرد وعنوان نمود: شهید حججی با شجاعت خود نشان داد که راه امام حسین (ع) با قوت و قدرت ادامه دارد و مرگ پایان راه انسان نیست.
اخوان با بیان اینکه شهید مدافع حرم حججی با اخلاص در راه دفاع از حریم ولایت همچون مولای خود امام حسین (ع) به شهادت رسید گفت:: دست‌های آن شهید مانند دست حضرت ابوالفضل (ع) و سر ایشان مانند امام حسین (ع) قطع شد و سرانجام نیز مانند مولای خود مظلومانه به شهادت رسید.
امام جمعه موقت بهاباد با اشاره به اینکه گروهک تروریستی داعش ساخته و دست پرورده آمریکا و اربابش اسرائیل است اظهارداشت: آمریکایی ها، صهیونیست‌ها و حامیان تروریست‌های داعش بدانند تبعات این گروه جنایتکارعاقبت دامان آن‌ها را نیز خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم حق بزرگی بر گردن ما دارند و امنیت موجود کشور مرهون خون این شهدا است افزود: شهدای مدافع حرم امتیاز‌هایی دارند که یکی از این امتیاز‌ها دفاع از حرم‌های اهل‌بیت و شهادت در این راه است که اگر شهدای حرم جلوی داعش را نمی‌گرفتند امروز باید داخل کشور با داعش می‌جنگیدیم.
وی درپاسخ به یاوه گوئی‌های ترامب بر علیه جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان ساخت: افکار موهن ترامپ عرصه را بر سیاستمداران آمریکایی تنگ کرده است.
رئیس حوزه علمیه بهاباد با بیان اینکه ترامب یک فرد بیمار و دیوانه است که چنین حرفهائی درمورد ایران زده است گفت:: ترامپ یک بیمار روانی است وصلاحیت رئیس جمهوری آمریکا را ندارد.

وی تصریح کرد: ملت قهرمان ایران در ۴ دهه گذشته به دفعات اعلام کرده اند از شیطان بزرگ امریکا و ایادی نا خلف اش هرگز هراسی ندارند و با تکیه بر باور‌های دینی و اسلامی شان در مقابل هر تجاوزی با قدرت ایستادگی کرده و خواهند ایستاد.
شهید والامقام سید محمد سعید جعفری از شهدای عزیز دفاع مقدس استان کرمانشاه و شهیده مرجان نازقلچی (فرماندار فقید بندر ترکمن) و از شهدای فاجعه خونین منا بعنوان شهید شاخص ملی سال ۹۶ بسیج انتخاب شدند.
اجرای مداحی شعرخوانی در وصف مدافعان حرم از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
ارسال نظرات