خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج دانشجویی:

وظیفه بسیج دانشجویی گفتمان سازی و مطالبه گری است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: دانشگاه باید نرم افزار های لازم را تدوین و تنظیم کرده و دیده بانی کند که چه اتفاقی برای کشور در حال رخ دادن است و آفت ها را شناسایی و مدیران آینده انقلاب را تربیت کند.
کد خبر: ۸۹۳۵۹۸۹
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، داوود گودرزی در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج داشجویی آذربایجان غربی عنوان کرد: وجه مشترک همه دانشجویان و مسئولین، انقلاب اسلامی و ادامه حرکت انقلابی ملت ایران است و یک افقی مشخص شده که در چارچوب مرزهای کشور، یک جامعه اسلامی را رقم می زند.

وی، تصریح کرد: بیرون از مرز ها باید افق اسلام نیز ایجاد شود و اگر امروز حرف از کرامت انسانی، استکبار ستیزی و اصولی که باید در انقلاب اسلامی رعایت شود حرف زده می شود همه این ها تصریح شفافی در قانون اساسی و استناد قانونی دارند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی، با اشاره به اهداف دشمنان، گفت: دشمنان امروز در جهت براندازی نظام و جلو گیری از پیشرفت کشور در منطقه تلاش کرده و هر روز دست به اهداف شوم می زنند یک روز داعش را در منطقه علم کرده و روز دیگر اقلیم کردستان را در مقابل نظام قرار می دهند.

وی، در ادامه سخنان خود اظهار داشت: موتور محرک همه کار ها و رسیدن به قله انقلاب اسلامی دانشگاه است و باید دانشگاه نرم افزار های لازم را تدوین و تنظیم کرده و دیده بانی بکند که چه اتفاقی برای کشور در حال رخ دادن است و افت ها را شناسایی و مدیران آینده انقلاب را تربیت کند.

گودرزی، افزود: از وظایف دانشگاه ایجاد فضای نشاط سیاسی فرهنگی در جامعه بوده با گفت و گو های منطقه ای در دانشگاه و فضای آزاد اندیشی ایجاد کند. امروز دانشگاه محل خفقان نیست و باید میدان را برای دانشجویان ایجاد کرد تا بتوانند اندیشه های مختلف در دانشگاه در چهارچوب قانون اساسی بتوانند حرف بزنند.

وی، به مدیران دانشگاهی اشاره کرد و گفت: اگر امروز در جمع مدیران دانشگاه یک جمع جوان، فعال و بسیجی بخوان که کمک کنند در پیشبرد اهداف دانشگاه، باید از آنان حمایت کرد و از این همه وجه مشترک باید استفاده کرد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی، تصریح کرد: اگر به ۳۸ سال گذشته انقلاب اسلامی نگاه کنیم بخش عمده ای از انرژی کشور صرف مسائل حاشیه ای شده است و یک عده هم کلا کارشان انجام کارهای حاشیه و درست کردن آن است.

وی، گفت: در ۷ ماه گذشته مسئولین بگویند که چه کار هایی انجام داده اند مسئولینی که شورای شهر شده اند، نماینده مردم هستند چه کار هایی انجام داده اند و امروز نباید جامعه را درگیر مسائل حاشیه کرده و آنها را به آن مشغول کرد.

گودرزی، به وظایف بسیجیان دانشجو اشاره کرد و گفت: وظیفه بسیج دانشجویی گفتمان سازی، مطالبه گری بوده و نباید از مطالبه آنها خسته شوند، به گفته رهبری فرمودند شما این اقتصاد مقاومتی را بگویید و خسته هم نشوید.

وی، در پایان سخنان خود به مسئله ترامپ اشاره کرد و گفت: مسئله را فقط به ترامپ ختم نکنند. مسئولین کشور دارند مواضع محکم می گیرند و این موضع گیری خیلی عالی است و از مسئولین انتظار می رود که قدرتمند در مقابل دشمنان بایستند چون ملت قدرتمند بوده و کسی نمی تواند به ملت اتقلابی ما زور را تحمیل کند و اگر کسی عقل داشته باشد دیگر دنبال مذاکره مجدد با آمریکا نرووند.

وی بیان داشت: کسی که با انقلاب و حکومت ما مشکلی داشته باشد در مقابلش خواهیم ایستاد.

ارسال نظرات