کد خبر: ۸۹۳۵۹۹۰
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: امروز از مسئولینی که اهداف و نگرش انقلابی ندارند گله مند هستیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرم در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی عنوان کرد: به گفته رهبری دانشجو موذن جامعه است و اگر این موذن خوابش ببرد جامعه نیز خوابش خواهد برد، دانشگاه باید فعال باشد و این انقلاب یک انقلاب بی نظیر بعد از انقلاب پیامبر و اهل بیت(ع) است.

وی، تصریح کرد: اولین انتظار از دانشجو و اساتید دانشگاهی این است که معرفت انقلابی داشته و برای کسب این معرفت تلاش نمایند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، اظهار داشت: حرکت اردو های دانشجویی کار بسیار والایی است و بچه های بسیج دانشجو پاکترین عنصر دانشجویی هستند که بدون هیچ چشم داشتی کار خود را انجام می‌دهند.

سردار خرم، در ادامه سخنان خود افزود: بسیج دانشجویی یک فرصت است و باید از آن استفاده کرد، نه به کسی بدهکار است و نه از کسی طلب دارد ولی مطالبه گری یکی از وظایف این نهاد می باشد.

وی، به شهدای دانشجو اشاره کرد و گفت: به زندگی شهدای دانشجو نگاه کنید و به ان توجه کنید امروز دانشجویان بسیجی پا به پای آن ها گذاشته و وظیفه مسئولین حضور قوی در کنار آن ها و قدرتمند کردن این طیف از جامعه می باشد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، در پایان سخنان خود عنوان کرد: امروز از مسئولین و دست اندر کارانی که اهداف و نگرش انقلابی ندارند گله مند بوده و زمانی که در فضای تربیتی جامعه و انقلاب اسلامی قرار میگیرند نباید به سبک های غربی و انتشار آنها دست بزنند امروز نیاز اصلی در دانشگاه ها فردی انقلابی و فعال است.

ارسال نظرات