خبرهای داغ:
ماموستا محمودی:

سپاه پاسداران همانند دیوار بزرگی جلوی آمریکا می‌ایستد

امام جمعه پیرانشهر گفت: رییس جمهور آمریکا با رفتارهایی که از خود طی این مدت نشان داده مایه شرم مردم آمریکا و جهان است.
کد خبر: ۸۹۳۵۹۹۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ماموستا مصطفی محمودی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: سخنان رئیس جمهور آمریکا بی پایه و اساس است و با این حرف‌ها فقط نام بی‌سوادی و دشمنی آمریکا با ایران را به طور واضح اعلام کرد.

وی افزود: از وقتی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، آمریکا با نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران دشمن شد چرا که با انقلاب اسلامی نمی‌توانست به اهداف خود در منطقه دست یابد.

محمودی با اشاره به شخصیت ترامپ گفت: وی شخصی بی عقل و بی سواد است که فقط بلد است حرف بزند و علمی در ارتباط با هیچ موضوعی ندارد به شخصی مثل ترامپ بدل خواهد شد.

امام جمعه پیرانشهر خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران همانند دیوار بزرگی بر سر راه اهداف شوم آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن از جمله رژیم صهیونیستی است و به همین سبب از سپاه پاسداران بیم دارند.

وی افزود: ترامپ بی سوادی و نادانی خود را با به کار بردن خلیج عربی ثابت کرد و همان گونه رییس جمهور اسلامی ایران گفت، بهتر است کمی تاریخ و جغرافیا مطالعه کند.

محمودی گفت: آمریکا مرکز تروریست جهانی است و با ایجاد گروه‌های تروریستی مانند داعش، خون انسان‌های بی‌گناه را در جهت کسب منافع خود، بر روی زمین جاری می‌سازد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار