خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۳۵۹۹۵
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهدای ارومیه گفت: ترامپ در سخنرانی اخیر خود چهره منحوس دولت آمریکا را به جهانیان نشان داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ کریم علی‌نژاد در یادواره شهدای بخش مرکزی شهرستان ارومیه که در محل مصلی این شهر برگزار شد اظهار داشت: در مجلسی هستیم که از نظر معنوی بسیار پربار است و می‌تواند ملت ایران اسلامی را تا ابد و با نظر الهی پابرجا نگهدارد.

وی افزود: چنین مجالسی باید بی‌نهایت قدر دانسته شود و سربلندی که ما در میان ملت‌های جهان داریم به برکت خون شهدای کشورمان است و شهدا جوانانی هستند که در همه حال با سرچشمه‌گیری از مکتب سالار شهیدان(ع) برای ایران اسلامی عزت می‌آفرینند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهدای ارومیه گفت: جوانان ایران اسلامی باید سربازی مقام معظم رهبری را سرلوحه زندگی خود قرار دهند همان گونه که جوانان انقلابی در ابتدای انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی از جان و مال خود گذشتند تا یک وجب از خاکمان جدا نشود.

وی خاطرنشان کرد: شهدا با خون خود آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را امضا کردند و امروز بر ما وظیفه است این راه را ادامه دهیم چرا که دشمنان ما علیه دین اسلام و کشورمان همیشه و در همه حال توطئه می‌کنند از این رو باید ماهیت دشمنان را به خوبی شناخت.

علی‌نژاد تأکید کرد: خداوند متعال را شاکریم که دشمنان ما را احمق قرار داده است و این موضوع را در سخنرانی اخیر ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مشاهده کردیم و پس از این سخنرانی ملت ایران اسلامی بیش از پیش همبستگی خود با یکدیگر را به جهانیان نشان دادند.

وی تصریح کرد: دولت‌های غربی به‌ویژه دولت‌های آمریکا و اسرائیل از ابتدای انقلاب اسلامی علیه کشورمان توطئه می‌کنند ولی با این همه حال ملت ما اتحاد و همبستگی خود را حفظ می‌کند و رفته رفته بر میزان این همدلی افزوده می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهدای ارومیه بیان کرد: از کارشکنی‌های امروزه دولت‌های غربی می‌توان به موضوع تحریم و برجام اشاره کرد که ترامپ در سخنرانی اخیر خود کشورمان را متهم به نقض این مهم کرد و به دنبال اقدامات شوم است.

ارسال نظرات