سید ساجد یعقوبی
رئیس سازمان بسیج عشایری کشور:
رئیس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: عشایر غیور در طول هشت سال دفاع مقدس نقش محوری داشتند و با مجاهدت ها و ایثارگری های خود و مشکلات فراوانی که داشتند از میهن خود دفاع کرده و ثابت کردند عشایر در هر شرایطی دوشادوش ولایت خواهند ایستاد.
کد خبر: ۸۹۳۶۰۰۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳

عشایر در دفاع مقدس نقش محوری داشتن

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار علی پاشا محمدی رئیس سازمان بسیج عشایری کشور به همراه معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل و مسئولین ناحیه بسیج عشایری اصلاندوز با حضور در روستای اسکیلوی اصلاندوز با خانواده شهید یوسف خلدی دیدار و از آنان دلجویی کردند.

وی گفت: امنیت و آرامش کنونی کشور را مدیون ایثارگری رزمندگان و شهدا هستیم و عشایر غیور این مرز و بوم در طول هشت سال دوران دفاع مقدس نقش محوری داشتند و با وجود مشکلات سخت و فراوان از میهن خود دفاع و با مجهادت ها ثابت کردند عشایر در شرایط سخت دوشادوش ولایت ایستاده اند.

محمد اظهار داشت: شهدا دین بزرگی بر ما دارند و اینها کسانی هستند که جان و مال خود را برای اسلام و میهن اسلامی در طبق اخلاص قرار دادند و دین خود را نسبت به آنها پرداخته اند.

 رئیس سازمان بسیج عشایری کشور با اشاره به برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: کسانی که در این کشور مسئولیتی  به عهده دارند باید بدانند این مسئولیت ها را در سایه خون پاک شهداء به دست آورده اند و باید خادمی ملت را الگوی کار خود قرار دهند.

محمدی تصریح کرد: شهید حججی با اقتدار مقابل پلیدی های دشمن ایستاد و تمامی نقشه آنها را نقش بر آب کرد و مجاهدت های خانواده شهید حججی کمتر از خون آن شهید نبود چرا که مادر و همسر این شهید زینبی وار حرکت کرد و همسرش حسرت دیدن یک قطره اشک را بر دل دشمنان گذاشت.

در ادامه این دیدار رییس سازمان بسیج عشایری کشور و هیات همراه با حضور در مسجد جامع اصلاندوز نماز مغرب و عشا را با نمازگزاران این شهر بجا آورده و با آنان دیدار کردند.

عشایر در دفاع مقدس نقش محوری داشتن

عشایر در دفاع مقدس نقش محوری داشتن

عشایر در دفاع مقدس نقش محوری داشتن

عشایر در دفاع مقدس نقش محوری داشتن

خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل: سعید زارع

ارسال نظرات