امام جمعه اردبیل گفت: حمایت دستگاه‌ها و مسئولان از محرومان و خانواده‌های بی‌بضاعت امری مهم و ضروری بوده و باید مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۹۳۶۰۰۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

مسئولان از محرومان و خانواده‌های بی‌بضاعت حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: حمایت دستگاه‌ها و مسئولان از محرومان و خانواده‌های بی‌بضاعت امری مهم و ضروری بوده که تلاش‌های بنیاد مسکن استان در روستاها و تامین مسکن خانواده‌های بی‌بضاعت در این راستا بوده است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم از سختی و سنگینی مشکلات مردم برداشته شود، تصریح کرد: گسترش و توسعه این فعالیت‌های بنیاد مسکن در قالب تامین مسکن برای اقشار فاقد سرپناه، مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی و انجام تمهیدات برای پیشگیری قبل از وقوع حوادث و نیز اجرای طرح هادی از ضروریات فعلی روستاهای استان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه تقویت بعد معنوی جوامع با همبستگی و توسعه مجامع دینی و معنوی امکان‌پذیر است، افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که یک نهاد به یادگار مانده از امام راحل و ثمره انقلاب اسلامی است، در این رابطه با اجرای برنامه‌های عمرانی و ساخت‌وسازهای مناسب باید سهم خود را در این حوزه انجام دهد.

ارسال نظرات