امام جمعه خلخال : معیشیت کارگران نئوپان شهرستان خلخال از راه همین کارخانه قابل حل است.
کد خبر: ۸۹۳۶۰۱۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

معیشت کارگران نئوپان از راه همین کارخانه قابل حل است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری در جلسه بررسی مشکلات کارگران کارخانه نئوپان که با حضور مدیر عامل هولدینگ از زیر مجموعه بنیاد مستضعفان وجانبازان و سرپرست استانداری اردبیل ومسئولین استانی و شهرستانی با اشاره به اینکه نئوپان تنهاواحد تولیدی شهرستان خلخال است گفت: تنها راه حل معیشت کارگران نئوپان خلخال از راه همین کارخانه است.

وی افزود: از چند ماه گذشته کارگران این کارخانه با نبود درآمدو ریالی با مشکلات کنار آمده ونگرانی خانواده آنان در جامعه قابل لمس است.

امام جمعه خلخال گفت: روزی که 80 نفراز همین کارگران در مقابل دفتر امام جمعه حضور داشتند از اول شهریور 95 حقوقی دریافتن کرده و با مشکلات بیمه ای و زندگی روزمره خوددست و پنجه نرم می کنند.

وی از مدیر عامل هولدینگ و شرکت گسترش پایا صنعت سینا وابسته به بنیاد مستضعفان وجانبازان خواست تا در سریعترین زمان نسبت به حل این مشکل کارکنان و کارخانه نئوپان خلخال اقدام نمایند.

رشتبری گفت: مسئولین ارشد این واحد تولیدی ازحساب دو دو تا چهار تا بگذرندو ذره ای به فکر این کارگران باشند و اگر بحث فروش این وا حد به بخش خصوصی و اداره این کارخانه مطرح است سریعا اقدام شودو تکلیف این کارگران مشخص گردد.

رشتبری گفت: بعداز 20 سال تلاش در یک واحد تولیدی این فرد کارگر کارخانه نئوپان چگونه برای خود کاری دست و پا کند واین مقوله باید مورد توجه مسئولین امر باشد.

رشتبری اضافه کرد: تنها راه گذران زندگی این کارگران و در نظر گرفتن مراجعات حضوری تنی چنداز خانواده آنان نشانگر این است که راه دیگر درآمدی برای گذران زندگی ندارند.

ارسال نظرات