محمد رضا آبدار؛

پژوهشکده علمی شهید وزوایی در واحد علوم و تحقیقات افتتاح شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: پژوهشکده علمی شهید وزوایی و دفتر مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۳۶۰۲۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، محمد رضا آبدار مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات  گفت: پژوهشکده علمی شهید وزوایی و دفتر مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات با حضور حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام کلانتری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد و نصیری مدیر کل این دانشگاه اتتاح شد.
 
وی افزود: اهداف اصلی، چشم انداز و طرح کلی پژوهشکده علمی بصورت کارشناسی و با جزئیات هدفگذاری، برنامه ریزی و به تصویب رسیده است. همچنین تیمی متشکل از دانشجویان برتر دانشگاه با رشته‌های متفاوت جهت ساماندهی و مدیریت آن انتخاب شده اند.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: تدوین و انتشار مجلات علمی_تخصصی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مورد نیاز دانشجویان هر رشته بصورت تخصصی با اساتید مجرب، انجام پژوهش‌های علمی در قالب کسر از خدمت برای برادران، برگزاری بازدیدهای علمی در جهت پیوند علم و صنعت متناسب با نیاز هر رشته در مقاطع مختلف، حمایت از مقالات و پایان نامه‌های پراهمیت و با موضوع بنیادی، سهل‌تر کردن دست یابی دانشجویان به مراکزی که برای گذراندن دوره کارآموزی می‌توانند نهایت استفاده و کسب تجربه را از آنجا داشته باشند بصورت طرح تفاهم نامه فی ما بین پژوهشکده با آن مراکز، شرکت‌ها و کارخانه ها، ایجاد مرکز تبادل کتاب و نشر جزوات درسی و تشکیل تیم‌های تخصصی متشکل از دانشجویان با رشته‌های مرتبط در مقاطع تحصیلات تکمیلی جهت تحقیق و پژوهش بر روی مشکلات روز کشور از جمله محورهای مشخص فعالیت‌های گسترده این پژوهشکده علمی است.
 
آبدار افزود: امید است که با لطف خدا و تلاش و پشتکار دست اندر کاران پژوهشکده و همچنین حمایت مسئولان روز به روز شاهد گسترش بعد پژوهشی در جوامع دانشگاهی باشیم.
 
وی اضافه کرد: همچنین دفتر مرکزی بسیج دانشجویی واقع در ساختمان ابن سینا همزمان با افتتاح پژوهشکده بازگشایی شد و از این پس در این ساختمان هم شاهد فعالیت‌های گسترده بسیج دانشجویی خواهیم بود.

منبع خبرگزاری دانشجو

86767_635.jpg

86759_513.jpg
ارسال نظرات