طرح مردم یاری منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش به مناسبت 24 مهر ماه سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش در روستای دهنو شهرستان بندرعباس اجرا شد.
کد خبر: ۸۹۳۶۰۵۱
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، به مناسبت 24 مهر ماه سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و با تدبیر امیر دریادار دوم حسین آزاد فرمانده منطقه یکم دریایی ارتش در بندرعباس به همراه حجت الاسلام حیدری رئیس عقیدتی سیاسی و جمعی از فرماندهان منطقه یکم امامت نداجا با هدف کمک به ارتقای سطح معیشت مردم در مناطق کم برخوردار و محروم، با حضور در روستای دِهنُو شهرستان بندرعباس،  80 بسته حمایتی شامل اقلام خوراکی، غذایی و... به مردم این روستا اهدا شد.

 این طرح از 4 سال پیش تاکنون با همت امیر دریادار دوم حسین آزاد فرمانده منطقه یکم امامت نداجا در بیشتر روستاهای کم بضاعت شهرستان بندرعباس اجرا می شود امسال با حضور پرسنل ارتش در روستای دهنو از توابع شهرستان بندرعباس برگزار شد.

منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مرکز استان هرمزگان و در بندرعباس مستقر است و نقشی محوری در صیانت از حریم امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و بخصوص حضور ناوگان دریایی ارتش کشورمان در آبهای آزاد را ایفا می‌کند.

ارسال نظرات