خبرهای داغ:
نماینده مردم کنگاور،صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی:

سپاه یک نیروی مردمی و حافظ منافع و آرمان های ملّت ایران است

نماینده مردم کنگاور،صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام خودسرانه رئیس جمهور آمریکا در به چالش کشیدن توافق برجام ناشی از ناآگاهی یا تعمد به تجاهل از سوی ترامپ است و اظهارات نسنجیده دونالد ترامپ از آن جهت که در چارچوب مناسبات و اصول و موازین بین المللی نمی گنجد.
کد خبر: ۸۹۳۶۰۸۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

حسن سلیمانی نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از هرسین، در خصوص سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا ضمن محکومیت آن اظهار داشت: سخنان قلدر مئابانه اخیر ترامپ نشان داد که آمریکا صرفا برای دخالت در امور داخلی دیگر کشورها دم از اصول و موازین بین المللی می زند ولی خود آن کشور در عمل هیچ گونه پایبندی به آن اصول نداشته و به راحتی قوانین بین المللی را نقض می کند.

 

وی افزود: تمام سرکشی ها و قدرت نمائی های آمریکا در سالهای اخیر با قدرت و درایت رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) و مواضع معقول و منطقی دولت های وقت که از همان قدرت رهبری نظام ناشی میشود نقش بر آب شده است.

 

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اقدام خودسرانه رئیس جمهور آمریکا در به چالش کشیدن توافق برجام ناشی از ناآگاهی یا تعمد به تجاهل از سوی ترامپ است و اظهارات نسنجیده دونالد ترامپ از آن جهت که در چارچوب مناسبات و اصول و موازین بین المللی نمی گنجد اصولاً نه تنها از سوی جمهوری اسلامی بلکه از طرف متحدان جهانی آمریکا نیز قابل اعتنا تلقی نمی شود.

 

سلیمانی در ادامه در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا بر علیه سپاه اظهار داشت: سپاه یک نیروی مردمی و حافظ منافع و آرمانهای ملّت ایران است و آن چه از زبان رئیس جمهور آمریکا در مورد سپاه پاسداران بیان شد، از اعمال قدرت ناشی از تجاهل رهبر یک حکومت زیاده خواه و متجاوز ساطع می شد و از این منظر کاملاً بی اساس و مردود به شمار می رود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار