مدیر کمیته امداد گلوگاه گفت: 415 میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان در هفت‌ماهه امسال پرداخت شد.
کد خبر: ۸۹۳۶۰۹۴
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه، محمدرضا یعقوبی مدیر کمیته امداد گلوگاه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است، گفت : ۴۱۵میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گلوگاه در هفت‌ماهه امسال پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه وام اشتغال در بخش‌های دامداری، کشاورزی و باغداری، حمل‌ونقل و سایر بخش‌ها پرداخت شد، افزود: کمیته امداد گلوگاه در جذب منابع بانکی و معرفی مددجویان به بانک‌ها توانسته است در مسیر اشتغال مددجویان گام‌های مؤثری بردارد.

این مسئول در ادامه افزود: پرداخت وام به مددجویان تحت حمایت این شهرستان در هفت‌ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۰ درصد رشد خوب داشته است.

مدیر کمیته امداد گلوگاه بابیان اینکه کمیته امداد با اجرای طرح‌های اشتغال روحیه خودباوری و امید را در مددجویان ایجاد می‌کند، گفت: بیشترین افراد دریافت‌کننده وام اشتغال، خود مددجو و فرزندان مجرد آن‌ها در سطح شهرستان و روستاها تابعه بوده‌اند.

محمدرضا یعقوبی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای به مددجویان این شهرستان بیان کرد: ۲۱۰ نفر از مددجویان کمیته امداد گلوگاه در هفت‌ماهه امسال از این دوره‌های آموزشی بهره‌مند شدند.

وی گفت: دوره‌های آموزشی فنی حرفه‌ای در بخش‌های پایدارسازی مشاغل و مهارت‌آموزی مددجویان و درزمینه هایی مانند خیاطی، کامپیوتر و گیاهان دارویی باهدف کسب و ارتقاء مهارت برای آنها برگزار شد.

مدیر کمیته امداد گلوگاه ضمن تقدیر از همراهی مردم نوع‌دوست، خیران و مسئولان گلوگاه گفت: دو هزار و ۷۵۷ نفر در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها