این دوره از اعزام کاروان دوچرخه‌سواری نکا و میاندرود دومین سفر این گروه به کربلای معلا است که هم با نام کاروان ولایت " حرم تا حرم" به مشهد انجام شد و پس از بازگشت از این سفر معنوی همزمان با محرم تا بیعت مجدد با سید و سالار شهدا داشته و پیام‌رسان همشهریان به امام حسین(ع) باشیم.
کد خبر: ۸۹۳۶۱۰۴
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دبیر هیأت دوچرخه‌سواری مازندران در حاشیه سفر زیارتی مومنان عاشق ولایت شهرستان نکا به بارگاه حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) در گفت‌وگویی گفت: سفر 20 دوچرخه‌سوار مازندرانی از شهرستان نکا و سایکل توریست روستای حلم‌سر، در قالب کاروان زیارتی همزمان با هفته تربیت‌بدنی از نکا آغاز و دوچرخه‌سواران تا کربلا رکاب می‌زنند.

عبدالمطلب کریمی اظهار کرد: این دوره از اعزام کاروان دوچرخه‌سواری نکا و میاندرود  دومین سفر این گروه به کربلای معلا است که هم با نام کاروان ولایت " حرم تا حرم" به مشهد انجام شد و پس از بازگشت از این سفر معنوی همزمان با محرم تا بیعت مجدد با سید و سالار شهدا داشته و پیام‌رسان همشهریان به امام حسین(ع) باشیم.

وی افزود: حرکت در مسیری که امام حسین(ع) در حدود 1400 سال پیش در کربلا بنا نهادند و تقویت امر به معروف و نهی ازمنکر، اشاعه " هل من ناصر ینصرنی"ف تجدید بیعت با شهدا و ترویج ارزش‌های اسلامی و دینی از جمله اهداف این سفر معنوی و مقدس است.

کریمی، در مورد تعداد سفرهای انجام شده این کاروان‌ها در طول سال‌های مختلف گفت: این گروه از سال‌های دور سفرهای فرهنگی و معنوی خود را در مناسبت‌های مختلف در دستور کار دارد و تاکنون 17 سفر به مشهد مقدس، 16 سفر به مرقد امام راحل، یک سفر به شلمچه و دو سفر به کربلا را در کارنامه دلدادگی خود دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها