فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه گفت:سپاه مایه افتخار تمام مسلمانان، آزادگان و آزادیخواهان است بدلیل اینکه در منطقه خاورمیانه داعش را به زانو در آورده است و از افتخارات نظام اسلامی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۶۱۲۸
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در جمع راهپیمایان حمایت از سبز پوشان سپاه و پاسخ به یاوه گویی‌های ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: سیاست‌های سپاه بر معیار دفاع از مظلومان عالم نهادینه شده و یک نهاد آرمان گراست که به ملت‌های مظلوم کمک می‌کند.

سرهنگ سعید شعبانی افزود: سپاه مایه افتخار تمام مسلمانان، آزادگان و آزادیخواهان است بدلیل اینکه در منطقه خاورمیانه داعش را به زانو در آورده است و از افتخارات نظام اسلامی محسوب می‌شود.

به گفته وی، امام راحل و مقام معظم رهبری بار‌ها فرمود:: ه. اند دشمنان نظام به سرکردگی نظام سلطه و استکبار جهانی بویژه آمریکا دست از خصومت و دشمنی علیه ملت ایران بر نخواهد داشت و مردم و مسئولان باید هوشیار باشند.

سرهنگ شعبانی اضافه کرد: هر دولتی که در ایالات متحده آمریکا سر کار بیاید و هر رئیس جمهوری که سکاندار آمریکا شود خصومت و دشمنی خود را با نظام اسلامی ادامه می‌دهد.


وی یادآور شد: اگر امیدوار باشیم رئیس جمهور و نظامی در ایالت متحده سر کار بیاید که از در صلح و سازش با نظام جمهوری اسلامی وارد شود، یک نگرش اشتباه است.

سرهنگ شعبانی گفت: امروز همه اقشار مردم و مسئولان کشور باید به این موضوع توجه کنند که امید داشتن به آمریکا، اشتباه است حتی اگر در قالب قرارداد‌های چند جانبه بین المللی باشد، چون آن‌ها بد عهده و پیمان شکن هستند.


وی با اشاره به دلایل اینکه دشمنان امروز با سپاه پاسدران مخالفت و آن را تروریست می‌نامند، افزود: سپاه در صراط مستقیم قرار گرفته و پشت سر ولایت فقیه برای دفاع از دستاورد‌های نظام و انقلاب جانفشانی می‌کند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات