خبرهای داغ:
همایش جهادی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به همت مرکز راهبردی انقلاب اسلامی کل کشور و جبهه فرهنگی استان قم با حضور طلاب جامعه المصطفی العالمیه، جامعه الزهرا و معصومیه قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۶۱۴۳
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «محمدهادی ایران منش» مسئول مرکز راهبردی انقلاب اسلامی کشور در همایش جهادی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: از گذشته انقلاب اسلامی  تاکنون 3 اتفاق مهم و بزرگ رخ داده است که نشان می دهد سیر تحولات به شدت سرعت گرفته و نظم جهانی را تغییر خواهد داد.

وی افزود: با تحولاتی که در جهان رخ داده بسیاری از کشورهای جهان به سوی اسلام گرایی رو آورده اند و این  تحول باعث وحشت دشمنان اسلام وانقلاب شده  و در تلاش و کوشش هستند تا می توانند جلوی پیشروی و گسترش اسلام را بگیرند.

ایران منش تصریح کرد: دشمنان اسلام  با  توطئه و فریب طبق آمار حدود 300 هزار نفر از  کشورهای اروپایی اعم از پزشک، وکیل، معلم و ... را به گروه تروریستی داعش ملحق کرده اند و این نشان از میل عظیم مردم جهان به اسلام است ولی اینها به خاطر تبلیغات نادرست درباره اسلام آنها را فریب داده اند.

مسئول مرکز راهبردی انقلاب اسلامی کشور در ادامه افزود: ما در این عرصه جز با تبلیغ بین المللی و کار جهادی در جهت تبلیغ و تبیین اسلام ناب محمدی(ص) موفق نخواهیم شد.

وی در پایان یادآور شد: شروع کار مرکز راهبردی انقلاب اسلامی در استان قم از اربعین 96 و با برپایی کلاسهای زبان های عربی، انگلیسی، مهدویت شناسی، جبهه شناسی، تاریخ شناسی و  ...می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها