تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع حرم در اراک

پیکر مطهر شهدای مدافع حرم سردار "عبدالله خسروی" و "سید جاوید حسینی" صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولان استانی و شهرستانی در اراک تشییع و در گلزاری شهدای این شهر در آغوش خاک آرام گرفتند.
کد خبر: ۸۹۳۶۱۴۴
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پیکر پاک و مطهر دو شهید مدافع حرم که به تازگی در سوریه به دست تکفیری‌ها به شهادت رسیده بودند صبح امروز 27 مهرماه با حضور خانواده‌های شهدا، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی از میدان شهدای شهرستان اراک به سمت گلزاری شهدای این شهرستان تشییع شد.

در طول مسیر تشییع، خانواده‌های شهدا تصاویری از رشادت‌های این شهدا در جنگ با تکفیری‌ها را در دست گرفته و با شاخه‌های گل پیکر مطهر آنان را گلباران کردند.

پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم سردار پاسدار "عبدالله خسروی" فرمانده گردان فاتحین و "سید جاوید حسینی" از سربازان تیپ دلاور فاطمیون با حضور پرشور مردم ولایی تا گلزار شهدای اراک بدرقه شدند و پس از اقامه نماز توسط نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در جوار دیگر همرزمان شهید خود در خاک آرمیدند.

سردار حاج عبدالله خسروی فرمانده غیور اراکی گردان فاتحین روز شنبه 22 مهرماه در راه دفاع از حرم در سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد. وی رزمنده خستگی ناپذیر جبهه‌ها در طول 8 سال دفاع مقدس که در نهایت به آرزویش که مقام شهادت بود در سوریه دست پیدا کرد.

شهید سیدجاوید حسینی هم از شهدای مدافع حرم از نیرو‌های تیپ فاطمیون بود که در درگیری با تکفیری‌ها در سوریه و در راه دفاع از مقدسات اسلامی و دفاع ازحرمین  حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار