مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان:
امسال 290 نفر قصه‌گو در سراسر استان قصه‌های خودشان را در جشن‌های قصه‌گویی ارائه کردند و از این تعداد 29قصه به مرحله استانی راه یافت.
کد خبر: ۸۹۳۶۱۴۸
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی مرحله استانی گفت:  خداوند تبارک و تعالی خود را قصه‌گو خوانده است و قصه یک واسطه تربیتی و پرورشی مهم و بسیار تاثیر گذار است.  

نقی صالحی افزود: مهارت های شنیداری و گفتاری و خلاقیت و مهارت زندگی را منتقل می کند، قصه،  کودکان و نوجوانان را با تجربیات و وقایع گذشته آشنا می‌کند.

وی اظهار داشت: امسال 290 نفر قصه‌گو در سراسر استان قصه‌های خودشان را در جشن‌های قصه‌گویی ارائه کردند و از این تعداد 29قصه به مرحله استانی راه یافت.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی مرحله استانی با اشاره به قصه گویان راه یافته به مرحله بعدی، تصریح کرد: دو نفراز بخش مربیان، فاطمه لطیفیان از مرکز فرهنگی‌هنری شماره2 با قصه به دنبال مادر و فاطمه حسینی از مرکز فرهنگی‌هنری زرین آباد با قصه حسن بولدوخ، همچنین در بخش آزاد دو نفر به نام‌های یاسمن رحیمی نیکو از مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع با قصه هزار آواز و حمید آقایاری از مرکز فرهنگی‌هنری سلطانیه با قصه‌ی راز نشانه‌ها به مرحله بعد راه یافتند.

نقی صالحی با اشاره به بخش نوجوان گفت: سه نفر نیز از اعضای نوجوان کانون به نام‌های سمانه افشار به قصه ماه بود و روباه بود و معصومه جعفری با قصه آسیاب بچرخ و فاطمه تریوه با قصه‌ی کدو قلقله زن که هر سه مشترکا از مرکز فرهنگی‌هنری گرماب بودند به مرحله بعد رفتند.

وی اظهار داشت: در بخش رضوی، مهرداد هاشمی از مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع با قصه من با امام رضا(ع) کار دارم و در بخش فراگیر نیز معصومه تقیلو از مرکز فرهنگی‌هنری شماره 4 با قصه قدم یازدهم حائز رتبه راه یافته شدند.

گفتنی است، بخش منطقه‌ای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی در استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات