خبرهای داغ:
مسئول خانواده سپاه آذربایجان شرقی در حاشیه آغاز به کار هفتمین دوره مسابقات قرآن خانواده پاسداران شاغل و بازنشسته استان، هدف از برگزاری آن را انس بیشتر با قرآن برای عمل به فرامین و آموزه های قرآنی و تقرب به خدا عنون کرد.
کد خبر: ۸۹۳۶۱۴۹
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

خلیل باباش پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته رشد 100درصدی در استقبال از این مسابقات داشتیم، برگزاری مسابقات را محکی برای پیشرفت و شناخت نقاط قوت شرکت کنندگان دانست.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در سه رشته حفظ، ترتیل و تحقیق برگزار می شود، افزود: در این سه رشته 187 نفر شرکت کردند در دو دوره مقدماتی و نیمه نهایی به رقابت باهم می پردازند.

باباش پور اضافه کرد: برگزیدگان دوره مقدماتی در مرحله نیمه نهایی با هم رقابت می کنند که نفرات نخست این دوره به دوره کشوری مسابقات که در مشهد برگزار خواهد شد معرفی می شوند.

مسئول خانواده سپاه آذربایجان شرقی در پایان با تاکید به اینکه این نهاد نیز در راستای تحقق فرامین رهبر فرزانه انقلاب برای تربیت حافظان برنامه های مختلفی را برگزار می کند، اظهارداشت: بخش مفاهیم این مسابقات نیز هفته گذشته با حضور 200شرکت کننده برگزار شد.

هفتمین دوره مسابقات قرآن خانواده پاسداران شاغل و بازنشسته سپاه آذربایجان شرقی هم اکنون در کانون بسیج جوانان تبریز در حال برگزاری است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها