خبرهای داغ:
با شرکت رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) اتفاق افتاد:

بیستمین نشست اتحادیه دریای خزر

بیستمین نشست دانشگاه و موسسات آموزش عالی عضو اتحادیه دریای خزر با حضور نمایندگان ۲۸ دانشگاه و موسسه آموزش عالی عضو اتحادیه دانشگاه های دولتی حاشیه دریای خزر در دانشگاه آتیرائو قزاقستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۶۱۵۱
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین دکتر نائینی رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) به همراه نمایندگان دانشگاه های گیلان، نوشیروانی بابل، کشاورزی و منابع طبیعی ساری، مازندران ، کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، گنبد، فنی مازندران و جهاد کشاورزی گیلان نیز در اجلاس بیستم خزر شرکت کردند.
در مراسم افتتاحیه این نشست، استاندارآتیرائو، معاون وزارت علوم قزاقستان و رؤسای دانشگاه های دولتی حاشیه دریای خزر از کشورهای روسیه، داغستان، قزاقستان، آذربایجان و ایران حضور داشتند که با بیان نقطه نظرات شان خواستار استفاده از پتانسیل اتحادیه در راستای رشد و اعتلای علمی شدند.
در این نشست دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی گزارشی از فعالیت ها و برنامه های خود  در چارچوب تعهداتی که در این اتحادیه بر عهده دارند را ارایه نمودند. همچنین دانشگاه های حاضر در اجلاس به منظور اشتراک گذاری تجربیات موفق خود در خصوص پروژه های موفق پژوهشی و آموزشی دانشگاه های خود توضیحاتی ارایه دادند. نماینده دانشگاه بین المللی امام خمینی ره نیز ضمن از راه اندازی وب سایت اتحادیه به نشانی asucs.org  گزارشی از فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه ارایه نمود.
در این همایش از پرتال اطلاعات علمی و تحقیقاتی دانشگاه های حاشیه دریای خزرکه با همکاری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و دانشگاه ملی آتیرائو قزاقستان ایجاد خواهد شد رونمایی شد و در پایان به دانشگاه های عضو اتحادیه نیز نشان عضویت و شرکت در جلسه اعطا و همچنین تفاهم نامه همکاری علمی بین دانشگاه های صنعتی نوشیروانی بابل و دانشگاه ملی آتیرائو امضا شد. در خلال برگزاری اجلاس بیستم مرکز فرهنگی و زبان فارسی ایران در دانشگاه آتیرائو نیز افتتاح شد.
9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار