خبرهای داغ:
توسط استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین صورت گرفت؛

محکوم کردن سخنان رییس جمهور آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، با حضور در مسجد امام رضا (ع) این دانشگاه، با صدور بیانیه ای، سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا و توهین به ملت ایران را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۹۳۶۱۶۰
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین در اعتراض به صحبت های اخیر رئیس جمهوری آمریکا گفت: آیا یاغی ایران است یا آنهایند؟ کشوری که در 28 مرداد سال 49 بر علیه مردم ایران کودتا برپا می کند و دیکتاتور ایران را به روی کار بر می گرداند، آیا آنها یاغی اند یا ایران؟
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حیدری ادامه داد: امروز آنها به دنبال تبرئه ی خودشان هستند، حال آنکه دنیا آن ها را شناخته است.
وی افزود: امروز می طلبد تا همه ملت ایران اتحاد ایجاد شده را حفظ کنند و در جهت استفاده از آن برآیند و باید در نشست های دانشجویی به این امر پرداخته شود.
مراسم مسؤل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: پاسخ ما در برابر اظهارات اخیر ترامپ، تبعیت از ولی فقیه، تقویت توان دفاعی به ویژه توان موشکی، آمادگی جدی و سریع دولت جمهوری اسلامی برای برپایی توان استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای، توجه دقیق به شناخت دشمن و اقدام لازم در مقابل فریب آن ها است.
در ادامه بیانیه ای در محکومیت اظهارات گستاخانه رئیس جمهور آمریکا نسبت به ملت ایران قرائت شد.
در این بیانیه آمده است:
"سخنان گستاخانه و بی خردانه جمعه شب رییس جمهور پریشان خاطر آمریکا بعد از جنگ روانی، رجزخوانی وخط و نشان کشیدن های چندروزگذشته وتروریست خواندن ملت ایران، آخرین میخی بود که بر تابوت اعتماد به آمریکا و دولتمردان آن کوبیده شد و درستی و صحت رویکرد چهار دهه سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی و پیش بینی های دقیق رهبر حکیم انقلاب درآغاز و ادامه مذاکرات را بر همگان ثابت کرد و مواضع اخیر ترامپ، ملت قهرمان ایران را یکپارچه در برابر زیاده خواهی های آمریکا قرارداد.
دشمنی و بغض آمریکا بر علیه فرزندان برومند و جان برکف ملت در نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قابل فهم است. از نظر آمریکا و ترامپ این سپاه هست که نقشه های غرب زدگان داخلی را افشا وخنثی کرد و منطقه غرب آسیا را به گورستان آمال و آرزوهای آمریکا، صهیونیست، تکفیری ها و ارتجاع تبدیل کرد. اما دشمنان سپاه و انقلاب دچار یک خطای استراتژیک در تحلیل خود شده اند. آنان سپاه را بسان یک نهاد متداول نظامی فرض کرده اند که می توانند با اعمال تحریم جلوی رشد و بالندگی و نفوذ آن را بگیرند. اما واقعیت این است که اعضای سپاه وبسیج تک تک انقلابیون دیروز و امروز نهضت عاشورایی امام خمینی در ایران و سراسر منطقه و جهان اسلام هستند و ساختار رسمی فعلی تنها نماد و ویترین خیل گسترده ای است که زندگی آنان به شوق جهاد و شهادت سپری می شود و تنها منتظر اشاره ای از امام خود برای ادای تکلیف درضربه زدن به منافع استکباردرجای جای جهان و محوصهیونیست هستند.
ما اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ضمن تشکر ازمواضع شفاف دکتر روحانی رییس جمهور محترم درپاسخ به توهین های بی شرمانه ترامپ، به ایشان و دولتمردان یادآور می شویم با شکست پروژه مذاکره و سازش با آمریکا، در دام اعتماد به اروپای هم پیمان آمریکا نیفتند که آزموده را آزمودن خطاست. واین آیه کریمه راهمواره نصب العین قراردهند:
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَالنَّصَارَی أَوْلِیَاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاءُ بَعْضٍ وَمَن یَتَوَلَّهُم مِّنکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ.
تنها اتکای دولت باید به خداوند متعال و توده های میلیونی مردم و دست آوردهای بزرگی باشد که به مدد روحیه مقاومت و انقلابیگری برای کشورمان به دست آمده است. مسلما در صورت ایمان به وعده های الهی واستقامت درطریق حق، نصرت و یاری الهی قطعی است. وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ
والسلام علیکم و رحمت الله - مرگ بر آمریکای جنایتکار"
9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها