مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درناحیه مقاومت شهرستان ازنا مطرح کرد:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درناحیه مقاومت شهرستان ازنا گفت: دشمن هر روز با یک توطئه وارد صحنه علیه جمهوری اسلامی ایران می‌شود که باید با بصیرت و شناخت اهداف دشمن را خنثی کنیم.
کد خبر: ۸۹۳۶۱۶۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
حجت‌الاسلام رضا زینی وند درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: درآیات قرآن دین اسلام دین صلح، برابری و برادری معرفی شده است و پیامبران الهی مردم را به دین آسایش، صلح و بشارت دعوت کرده است.

وی افزود: در صدر اسلام نیز افرادی که دین اسلام به ضرر منافعشان بوده درصدد نابودی مضامین دین برآمدند و امروزه نیز در جهان در حال مشاهده آن هستیم به‌گونه‌ای که آمریکای جنایتکار با سلطه‌طلبی می‌خواهد اسلام را خدشه‌دار کند که باید با هوشیاری در مقابل نقشه‌هایی شوم این جنایتکار و مستکبر جهانی ایستادگی کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درناحیه مقاومت شهرستان ازناعنوان کرد: هشت سال دفاع مقدس در مقابل سپاه کفر و زیاده‌خواهی دشمن متجاوز دفاع کردیم و ایستادیم و دشمن در حال القا برعکس این موضوع به جوانان ماست.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی شهدا برای مقام و جایگاه به جبهه‌ها نرفتند بلکه دفاع از خاک و وطن را تکلیف خود می‌دانستند و هدفی والا را پیش رو می‌دیدند تصریح کرد: دشمن هر روز با یک توطئه وارد صحنه علیه جمهوری اسلامی ایران می‌شود که باید با بصیرت و شناخت اهداف دشمن را خنثی کنیم.

وی گفت: شهدای ما به ندای رهبر و معمار انقلاب با تمام وجود لبیک گفتند و درصحنه نبرد با شور حماسی حضور پیدا کردند تا متجاوزان به خاک و ناموسشان دست‌درازی نکند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درناحیه مقاومت شهرستان ازنا با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام افزود: دشمن یک روز با تحمیل جنگ و روز دیگر با ترور دانشمندان و شخصیت‌های برجسته انقلاب، روز بعد با مذاکرات هسته‌ای و تهاجم فرهنگی و امروز هم با داعش درصدد توطئه و ضربه به‌نظام انقلاب اسلامی است که ما با بصیرت و شناخت می‌توانیم به اهداف خود برسیم و توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

زینی‌وند بابیان اینکه باید زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا را در جامعه ترویج دهیم اظهار داشت: عامل اصلی خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن از جمله تهاجم فرهنگی، تحریم اقتصادی و بحث برجام یاد مستمر شهداست و هر فردی که در هر جایگاه و منصبی که قرار دارد آرمان‌های شهدا را به نسل جوان یادآوری کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات