خبرهای داغ:
در پیامی به یادواره سرداران و ۲۴۷ شهید اطلاعات‌ نیروی زمینی سپاه
رئیس ستاد کل نیروی مسلح گفت: تأسی به فرهنگ جهاد و شهادت و برافروخته نگه‌داشتن مشعل مقاومت، بصیرت و وحدت ملی همچنان متضمن میرایی و نابودی نقشه‌ها و اهداف شوم شیطانی آنان خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۳۶۱۶۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

سرلشکر باقری: تأسی به فرهنگ جهاد و شهادت ضامن نابودی نقشه دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ‌سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به یادواره سرداران و 247 شهید اطلاعات قرارگاه صاحب‌الزمان نیروی زمینی سپاه در استان‌های قم، مرکزی، قزوین و سمنان اعلام کرد: ‌خداوند متعال را سپاس می‌گویم که ملت ایران را دریکی از مقاطع تاریخی کم‌نظیر که جامعه بشری در معرض توفان سهمگین جاهلیت مدرن و سلطه مستکبران به سر می‌برد، به برکت مقاومت، ایثار و شهادت‌طلبی فرزندان مؤمن،انقلابی و فداکار خود طلایه‌دار حقیقت و بیداری و پرچم‌دار اسلام ناب محمدی(ص) قرار دارد.

این پیام می‌افزاید: در این آوردگاه حساس و سترگ جایگاه و نقش شگفت‌آور شهیدان به‌واسطه جهاد مخلصانه و شهادت مظلومانه دارای چنان درخششی است که با تأثیرات جهانی خود، آحاد ملل و جوامع را با پیام عدالت‌خواهی و حق‌طلبی ایران و ایرانی همراه ساخته است.

سرلشکر باقری در این افزوده است: در قافله شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) حماسه‌ای که سرداران و 247 شهید اطلاعات قرارگاه صاحب‌الزمان(عج) نیروی زمینی سپاه در استان‌های قم، مرکزی، قزوین و سمنان آفریدند آنان را در عین گمنامی، قهرمانان سربلندی و جاودانگی ملت ایران و آیه‌های افتخار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در این پیان تاکید کرد: برگزاری این یادواره باشکوه را که گامی در زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهیدان و اهتزاز پرچم آنان در جامعه اسلامی است را گرامی می‌دارم و بر یکایک دست‌اندرکاران برپایی این اجتماع نورانی و الهام‌بخش، به‌ویژه فرمانده شجاع و انقلابی نیروی زمینی سپاه و فرمانده مؤمن و دلاور قرارگاه صاحب‌الزمان (عج) و یادگاران ارجمند شهدای عزیز درود می‌فرستم.

این پیام تصریح کرده است: بی‌تردید در شرایط خطیر و سرنوشت‌ساز کنونی که جبهه متحد دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با حقد و حسد آخرین ترفندهای خود را برای تسلیم ملت ایران به کار گرفته است، تأسی به فرهنگ جهاد و شهادت و برافروخته نگه‌داشتن مشعل مقاومت، بصیرت و وحدت ملی همچنان متضمن میرایی و نابودی نقشه‌ها و اهداف شوم شیطانی آنان خواهد بود. از خداوند سبحان طلب می‌کنم در این آزمون بزرگ، یاری بخش همه ما باشد و از نعمت عنایت حضرت ولی‌عصر(عج) و تبعیت از نائب بر حقش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) بهره‌مندمان سازد.

ارسال نظرات