فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان از اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۶۱۸۰
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان از اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: 80 دانش‌آموز دلیجانی در قالب اردوهای راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و در مدت سه روز از یادمان‌های عملیاتی اروند، شلمچه، فتح‌المبین و اندیمشک بازدید خواهند کرد.

وی اهداف برگزاری این اردوها را آشنایی نسل جوان انقلاب با رشادت رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس دانست و افزود: نسل جوان ما باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند و هدف از اعزام این اردوها آشنایی این نسل به ویژه جوانان با فرهنگ شهادت، ایثار و از خودگذشتگی و انتقال این فرهنگ به آنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: اردو‌های راهیان نور بیشتر با هدف آشنایی نسل جوان با فضای حماسی و روحانی جبهه‌ها، تجدید میثاق با شهدا و ایثارگران، مقابله با جنگ نرم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار عسگری راهیان نور را در تقویت بستر فرهنگی جامعه مثمرثمر دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با توجه به هجمه دشمنان و جنگ نرم در جوانان می‌تواند آنان را در برابر این هجمه‌ها مصون نگه دارد.

وی افزود: امنیت و آسایش امروز ما مرهون شهیدان و رزمندگان و از خود گذشتگی شهیدان است و ما باید همیشه قدردان آنان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات