خبرهای داغ:
مسئول سامندهي ستاد مردمي اربعين قزوين خبر داد:
مسئول ستادمردمي پياده روي اربعين در اجتماع زائرين اربعين كه در مسجد النبي قزوین برگزارشد گفت:اين ستاد باحمايت آيت الله عابديني شكل گرفته وهدف آن خدمت رساني به زائرين ابا عبدالله مي باشد.
کد خبر: ۸۹۳۶۱۸۲
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از قزوين، سيد مطهر سيد عليزاده در اجتماع پرشور زائرين اربعين حسينی در مسجدالنبي قزوين گفت: شور و هيجاني كه شهادت ابا عبدالله در جامعه بشري نهادينه كرده بيداري در جامعه را ترويج و ظلم ستيزي را سرلوحه كار ما قرار داده است.
وي تصريح كرد: ستاد ساماندهي اربعين امسال راه اندازي شد و نماينده ولي فقيه در استان قزوين حمايت بي دريغ خود را از  اين ستاد به طور عملي اعلام داشتند كه عمده هدف آن ساماندهي وخدمت رساني بهتر براي زائرين اربعين حسيني مي باشد تا بتوانيم اين مسير را تسهيل و شرايط را براي همه مردم در اينده فراهم كنيم.
مسئول ستاد مردمي اربعين در قزوين در ادامه ضمن حمايت نهادهاي مختلف گفت: در اين مسير ستاد عتبات و عاليات و اداره كل اوقاف و نماينده ولي فقيه دراستان قزوين و برخي نهادهاي ديگر براي تسهيل پياده روي زائرين اربعين  همراهي كردند و توانستيم امسال در اين مسير موفقعمل كنيم.
سيد عليزاده در ادامه اظهار کرد:براي بار اول شش قرارداد داريم كه قرارداد اول در آوج،آبگرم و ضيا آباد بوده كه مسيرحركت زايرين قرار دارد خدماتي را ارايه خواهيم داد و قرار داد هاي بعدي در مهران،براي اعزام بهتر و راحت تر در نظر گرفته ايم،در نجف اشرف در خيابان توس شش شب عزاداري خواهيم داشت در نجف با همكاري اداره اوقاف برنامه هاي متنوعي در نظر گرفته شده استو شش موكب در مسير كربلاتا نجف در نظر گرفته شده كه در 5 نقطه كربلاي معلي اسكان زائرين استان قزوين با ظرفيت 5000نفر تدارك ديده  و در شهر مصيب عراق هم در بارگاه دو طفلان مسلم برنامه هايي وجود دارد كه در سايت تلگرامي و خبرگزاري ها به اطلاع خواهد رسيد.
1002/پ30/ب
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها