فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات گفت: 130 نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان محلات در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.
کد خبر: ۸۹۳۶۱۹۵
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار مطلبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات از اعزام اولین کاوران راهیان نور دانش‌آموزی این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: 130 نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان محلات در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

وی افزود: این تعداد از دانش‌آموزان در مدت سه روز از مناطق عملیاتی اروندکنار، شلمچه، هویزه، فتح‌المبین و بستان بازدید و از نزدیک با جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس آشنا خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات تصریح کرد: خوشبختانه هر ساله استقبال چشمگیری از اردوهای راهیان نور می‌شود ولی با توجه به کمبود بودجه تخصیص داده شده در این بخش امکان اعزام تمامی متقاضیان وجود ندارد و تنها دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه در قالب درس آمادگی دفاعی عازم این مناطق شده و از نزدیک مناطق عملیاتی را بازدید خواهند داشت.

سرهنگ پاسدار مطلبی مناطق عملیاتی را یادآور حماسه‌های دلیرمردان عرصه نبرد با دشمن دانست و گفت: اردوهای راهیان نور نقش مفید و اثر گذاری در  مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن دارند.

وی با بیان اینکه هر کاروان اعزامی را راویان دفاع مقدس و روحانی همراهی می‌کند، افزود: راویانی، که در این مناطق در کنار این زائران روایت می‌کنند، ابعاد بیشتری از فرهنگ را می‌توانند برای مردم تبیین و اهمیت موضوع را بیان کنند و روحانیون نیز شبهات وارد از سوی دشمن را برای دانش‌آموزان پاسخ خواهند داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات با بیان اینکه راهیان نور یک برنامه بزرگ فرهنگی در کشور است، خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگی دشمن به شیوه‌های مختلف در کشور وجود دارد و یکی از راه های مقابله با آن توجه به فرصت بسیار بزرگ راهیان نور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات