خبرهای داغ:
امام جمعه شهرضا گفت: با توجه به اینکه سپاه پاسداران یکی از نهادهای قدرتمند در تمام زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشور است، سخنان رئیس جمهور آمریکا درباره سپاه پایه و اساسی ندارد.
کد خبر: ۸۹۳۶۱۹۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی در مراسم تجمع اعتراضی مردم شهرضا علیه صحبت‌های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که با حضور گسترده اقشار مختلف مسئولان و مردم برگزار شد، اظهار داشت: صحبت‌های رئیس جمهور آمریکا حاکی از تبدیل شدن ایران به یک قدرت بزرگ است و این سخنرانی نشان‌دهنده فروپاشی آمریکا بود.

وی با اشاره به اظهارات ترامپ درباره سپاه پاسداران، افزود: با توجه به اینکه سپاه پاسداران یکی از نهادهای قدرتمند در تمام زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشور است، سخنان رئیس جمهور آمریکا درباره سپاه پایه و اساسی ندارد.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر اینکه منطقه با کمک سپاه، داعش را به مرز نابودی نزدیک می‌کند، گفت: سپاه مانند تمام ارکان نظام و حتی فراتر از آن، از زیرساخت‌های نظامی و امنیتی و دفاعی ایران محسوب می‌شود و تقابل با سپاه عدوات با کشور و ملت بزرگ ایران است.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا و سران آن دچار زوال عقلی شدند، اما ملت و جوانان کشور آماده هستند تا از آرمان‌های انقلاب دفاع کنند، تصریح کرد: کسی نمی‌تواند ملت ایران را تهدید کند چون نیروهای مقتدری همچون سپاه پاسداران از مرزهای کشور پاسداری می‌کنند.

یعقوبی با تأکید بر اینکه مردم ایران با قاطعیت از قوای مسلح کشور خود حمایت می‌کنند، اظهار داشت: مردم ایران همیشه متحد بوده و در تمام صحنه‌های انقلاب حضور گسترده‌ای دارند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با ایستادگی و اقتدار تمام در برابر دشمنان خود ایستاده است، گفت: ملت ما می‌دانست که آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نبوده و دشمنی او تمام شدنی نیست و با سخنان ترامپ این واقعیت بار دیگر ثابت شد.

امام جمعه شهرضا با اشاره به اینکه صحبت‌های ترامپ حکایت از شکست آمریکا در منطقه دارد، اظهارکرد: ملت ایران هیچگاه هجمه‌هایی را که بر آنها وارد کردید را فراموش نمی‌کنند و مردم همچنان ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست را سر می‌دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها