خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش در همدان مظلوم واقع شده است و امیدواریم که با وجود وزیر ورزش و جوانان و معاونان ایشان در این امر تغییری حاصل شود.
کد خبر: ۸۹۳۶۲۴۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

ورزش در همدان مظلوم واقع شده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر خجسته امروز در شورای اداری همدان اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی امن‌ترین نقطه در دنیا است و یاوه گویی های ترامپ نشان داد که کفر شکست خورده است.

وی با اشاره به پاسخ رئیس جمهور به سخنان ترامپ تصریح کرد: تشکر می کنیم از رئیس جمهور که با عکس العمل به‌جا و وحدت مردم به استکبارگران تو دهنی زد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به لطف خداوند وحدت خوبی در بین مردم همدان و نمایندگان است و افق روشنی پیش‌بینی می شود.

وی یادآور شد: با تلاش شبانه‌روزی که صورت می‌گیرد این را می توان گفت که امروز به غیر از اقتصاد مقاومتی هیچ راهی دیگر نمی تواند به ترامپ پاسخ داده و تو دهنی بزند.

خجسته در خصوص هفته ورزش گفت: ورزش در همدان مظلوم واقع شده است و امیدواریم که با وجود وزیر ورزش و جوانان و معاونان ایشان در این امر تغییری حاصل شود.

وی با اشاره به ظرفیت خوب استان همدان در زمینه ورزش تصریح کرد: انتظار این است که برگزاری مسابقات ملی، آسیایی و بین المللی در همدان حاصل شود .

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: سند تحول ورزش همگانی در سطح ملی اثرگذار بوده که امید است در دولت مصوب شود.

وی با بیان اینکه در حوزه ورزش محلات 20هکتار زمین در اختیار قرار داده شده است، خاطرنشان کرد: همچنین در موضوع استادیوم ورزشی 15هزار نفری «شهید حاجی‌بابایی» که در همدان ایجاد شده، امید است فعال شده و متروکه نشود و توجه ویژه‌ای به آن شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات