سید ساجد یعقوبی
رئیس سازمان بسیج عشایری کشور در اصلاندوز:
رئیس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: سپاه در تمامی این عرصه‌ها از جمله تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و عزت و افتخار ایران اسلامی کارنامه‌های درخشانی دارد.
کد خبر: ۸۹۳۶۲۴۹
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

سپاه در تحقق منویات مقام معظم رهبری کارنامه درخشانی دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار علی پاشامحمدی عصر امروز در مسابقه تیراندازی برترین‌های بسیج عشایری کشور در مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز کشورمان در سایه خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان به دست آمده که باید این فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها مورد تجلیل و قدردانی قرار بگیرد.

وی افزود: تجدید با ولایت فقیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری یک اولویت اساسی و ضروری برای ماست و سپاه در تمامی این عرصه‌ها از جمله تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و عزت و افتخار ایران اسلامی کارنامه‌های درخشانی دارد و اظهارات اخیر ترامپ جایگاه سپاه را در قلب مردم تثبیت کرد.

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: سخنان گستاخانه و ابلهانه ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محکوم است و ترامپ با این سخنان فقط جایگاه اصلی خود را در دنیا نشان داد و مشخص شد که هدف اصلی آمریکا دستیابی به منافع خود است.

پاشامحمدی بیان کرد: سخنان ترامپ آگاهی و هوشیاری ملت ایران را دوچندان کرد چرا که سخنان بی‌منطق و بی‌اساس ترامپ ماهیت اصلی او را نشان داد و این اتفاق توانست وحدت و انسجام مردم را به قدری افزایش دهد که دیگر این توطئه‌ها برای همه مشخص و آشکار شود.

وی تصریح کرد: برگزاری این مسابقات نیز با هدف مشاهده توانمندی‌ها ی قشر عشایر در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور نیاز است تمام تلاش خود را در این زمینه به کار ببریم و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه به حداقل برسانیم.

مسابقه تیراندازی برترین‌های بسیج عشایری کشور  با اهدای جوایز به ترتیب نفراز رتبه اول و دوم و سه نفر باکسب رتبه سوم به پایان رسید.

سپاه در تحقق منویات مقام معظم رهبری کارنامه درخشانی دارد

ارسال نظرات
آخرین اخبار