در هفته پنجم از سی امین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور، تیم نیروی زمینی تهران با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ از سد میزبان خود تیم هپکوی اراک گذشت.
کد خبر: ۸۹۳۶۲۵۴
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، هفته پنجم از سی امین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان باشگاه های کشور عصر پنجشنبه همزمان در سه شهر کشور پیگیری شد که تیم هندبال هپکوی اراک میزبان تیم هندبال نیروی زمینی تهران بود.

براساس این گزارش دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم هندبال هپکوی اراک با انجام چهار بازی و کسب دو امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی لیگ قرار داشت و تیم هندبال نیروی زمینی تهران هم با انجام چهار بازی بدون کسب امتیاز در میان هشت تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر هندبال در قعر جدول جای داشت.

هر دو تیم در نیمه اول خوب پیش رفتند و پس از ۳۰ دقیقه تلاش، تیم هپکوی اراک با برتری ۱۳ بر ۹ پیروز نیمه اول شد .

در نیمه دوم تیم نیروی زمینی با استفاده از ضعف های تیم هپکو برتری خود را مقابل حریف ثابت کرد و هپکو نتوانست پیروزی به دست آمده در نیمه اول را حفظ کند.

در نهایت تیم نیروی زمینی تهران با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ هپکوی اراک را شکست داد و پیروزی بازی را به نام خود رقم زد و با این پیروزی دو امتیاز برای خود در جدول لیگ ثبت کرد.

گفتنی است مهدی طالبی و شهاب صادقی، بازیکنان تیم نیروی زمینی تهران و مسعود جودکی و جبار مرشدی از تیم هپکوی اراک از داور اخطار دریافت کردند.

همچنین حسین نبی لو و جعفر فلاحت این مسابقه را داوری کردند و حسین رونق به عنوان ناظر و کاظم عربی نماینده فدراسیون هندبال بر این رقابت نظارت داشتند

ارسال نظرات