مدیر فنی، عمرانی بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
مدیرفنی، عمرانی بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: اجرای 42 پروژه کوچک و بزرگ عمرانی در سطح استان توسط بسیج سازندگی در دست اقدام است.
کد خبر: ۸۹۳۶۲۵۵
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳

42 پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی استان همدان در دست اقدام استعلی‌اصغر رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: مهمترین فعالیت ما در بخش فنی، عمرانی و محرومیت زدایی معطوف به فعالیت‌های عمرانی و ساخت پروژه‌هایی نظیر خانه‌های بهداشت و عالم، مزار شهدا و ... است.

وی تصریح کرد: برای ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی که توسط بسیج سازندگی در سطح استان صورت می‌گیرد با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه قراردادی به ارزش یک میلیارد تومان منعقد کردیم که تا پایان بهار سال 97 موظف به تحویل پروژه‌ها هستیم.

مدیرفنی، عمرانی بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: هم اکنون 42 پروژه کوچک و بزرگ عمرانی در دست اقدام داریم که از مهمترین آنها می توان به ساخت کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان قهاوند،  خانه عالم، خانه بهداشت،  احداث غسالخانه، جوی آب، پل، گلزار شهدا و ... اشاره کرد.

وی یادآور شد: بسیاری از این پروژه‌ها با اتمام کار به بهره‎‌برداری رسیده اند و مابقی آنها نیز به محض تخصیص اعتبار تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

رحیمی خاطرنشان کرد: سعی ما بر این بود که در هفته دولت یا دفاع مقدس یادمان شهدای گمنام ابوذر نهاوند را به بهره‌برداری برسانیم که متاسفانه به دلیل نرسیدن اعتبار، این امر محقق نشد اما در صدد هستیم که این یادمان را که یکی از مفهومی‌ترین المان‌های شهدای گمنام در سطح استان و حتی غرب کشور است، در هفته بسیج به بهره‌برداری برسد.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از اقدامات ما در طرح‌های عمرانی، مرمت و تکمیل مساجد به عنوان یک پایگاه فرهنگی و یک خانه عترت و قرآن است که با توجه به نظر هیئت امنای مساجد اقدام به ترمیم و تکمیل ساخت مساجد انتخاب شده در این طرح می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات