نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: هدفگذاری لازم برای برقراری توازن در ارائه خدمات در روستاها انجام شده است.
کد خبر: ۸۹۳۶۲۶۵
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴
غلام محمد زارعی  در آیین کلنگ زنی آتش نشانی روستای "گوشه" یاسوج افزود: تلاش ما براین است که با کم کردن نابرابری‌های توزیعی در خدمات و تحقق عدالت توزیعی، برای پیشرفت و توسعه مناطق حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها فعالیت کنیم.

زارعی با اشاره به پروژه ساختمان آتش نشانی روستای "گوشه" گفت: این پروژه با حدود ۲۰۰ میلیون تومان اجرایی می‌شود و از میلیارد‌ها تومان خسارات به منابع طبیعی جلوگیری می‌کند.

وی افزود: باید خدمات را به مردم نزدیک کرد و ما دنبال این هستیم که در حوزه آموزشی، درمانی، توسعه روستایی و اصلاح شبکه روستایی فعالیت کنیم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس بر بهبود وضعیت ورودی شهر یاسوج و توسعه زیرساختی از سمت شهر سی سخت و اصفهان تاکید کرد.

وی افزود: نمیتوان در ورودی وضعیت نامناسب داشته باشیم و اقدامات مناسبی در این حوزه انجام خواهد شد.

زارعی از حل مشکلات آب منطقه گوشه، مزدک‌ها و بلهزار به عنوان یک معضل قدیمی خبر داد و گفت: اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است.

زارعی افزود: همچنین یک پارک در تراز پارک‌های شهری در روستای گوشه عملیاتی شده است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس با بیان اینکه مسئولین فرزندان مردم و از جنس مردم هستند و همگرایی و همدلی مناسبی برقرار است و بیشتر خواهد شد، گفت: اگر جایی و در دستگاهی پاسخ به جامعه هدف "نه" و منفی هست باید محترمانه و شیرین باشد و مسئولین باید "نه" شیرین بدهند و جواب سربالا ندهند و نه شیرین بهتر از بله تلخ است.
ارسال نظرات