معاون استاندار و فرماندار شاهرود:
هاشمی در جمع مردم دهستان طرود گفت: امروز اولویت ما بهره برداری صحیح و مدیریت مصرف در حوزه آب کشاورزی و شرب در دهستان طرود است که این امر همت مردم را می طلبد.
کد خبر: ۸۹۳۶۳۴۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمد رضا هاشمی در بازدید از روستا‌های دهستان طرود در جمع مردم در مسجد جامع طرود، با اشاره به خشکسالی در منطقه طرود اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در ۱۴ سال اخیر در منطقه طرود مشکل ساز بوده، خشکسالی است که امروز اولویت ما بهره برداری صحیح و مدیریت مصرف در حوزه آب کشاورزی و شرب است که این امر همت مردم را می‌طلبد.
وی با اشاره به افتتاح پایگاه امداد رسانی در این دهستان افزود: برای این پایگاه ۱۶۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و زیرساخت‌های آن مانند آب، برق در دست بررسی و استعلام است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح این پایگاه باشیم.
هاشمی خاطر نشان کرد: به دلیل وقوع محور اصفهان، معلمان و طرود-شاهرود در این منطقه و حضور زائران رضوی از استان‌های مرکزی ایران در این راه به مقصد مشهد مقدس، قطعاً وجود یک پایگاه امداد و اورژانس می‌تواند در حوزه استقرار ماموران هلال احمر در این منطقه موثر باشد.
معاون استاندار با بیان اینکه طرود بر روی گسل زلزله قرار دارد و فاصله این روستا تا نزدیک‌ترین مرکز درمانی شاهرود که بیمارستان امام حسین (ع) است، ۱۷۰ کیلومتر محاسبه می‌شود که این امر قطعاً ضرورت حضور یک پایگاه امداد را در این منطقه توجیه می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها