خبرهای داغ:
حجت الاسلام نادم در جمع خواهران بسیجی حوزه علمیه حضرت معصومه(س) شاهرود گفت: روح معنویت و تربیت حسینی در جامعه جاری است و شعار امروز دنیا ضد استکبار و کدخدا است و این به برکت شهدا و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۳۶۳۴۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام محمدباقر نادم در نشست بصیرتی طلاب خواهر بسیجی حوزه علمیه حضرت معصومه (س) شاهرود در سخنانی با بیان اینکه انسان در این دنبا بالاترین سرمایه خود را که عمرش است هزینه می‌کند اظهار کرد: باید قدر عمر خود را بدانید و حیات و ممات ما با معرفت و شناخت حسینی همراه باشد.
وی با بیان اینکه خدا راه میان بُر خلیفه اللهی را اهل بیت معرفی کرده است افزود: انقلاب اسلامی ما پیوند بین مردم و اهل بیت را ایجاد کرد و به فرمود: ه امام راحل مردم ما برای آب و نان پای انقلاب نیامده اند که اگر کم شد صحنه را خالی کنند بلکه مردم ما پای دین و ولایت آمدند و این مسیر منحرف نمی‌شود.
نادم خاطر نشان کرد: در زمان طاغوت گناه علنی بود و ثواب پنهانی و مخفی و عزاداری ممنوع بود، اما در نظام انقلابی و اسلامی گناه ممنوع می‌شود البته نباید با تعدادی خطا ما ناامید شویم و ظاهر جامعه به اسم مُد متحول شده است، اما نظام که انحلال نیافته و نباید غصه بخوریم.
وی تصریح کرد: اگر مویی بیرون آمد، اما انقلاب و عاشورا تمام نشده و اصل نظام برپاست و جامعه اسلامی است و البته باید امر به معروف و نهی از منکر کرد و در تربیت در خانواده و جامعه کارکرد و مسئولین و معلمان و روحانیون باید همه قیام کنند تا جامعه قشنگ بماند.
معاون پژوهش موسسه سیره شهدا قم با بیان اینکه ذات جوانان ما پاک است بیان کرد: رهبری انقلاب با شناخت و درک شرایط می‌فرمایند که اگر امروز جبهه دیگری ایجاد شود، جوانان امروز اگر جلوتر از جوانان دفاع و انقلاب نباشند عقب‌تر نیستند، مصداقش همین مدافعین حرم هستند که در عصر حاضر این حماسه‌ها را آفریدند و با با همه زرق و برق دنیا گذاشتند و بلاد غربت را انتخاب و جان خود را کف دست گرفتند و برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) رفتند و این‌ها قاسم‌ها و علی اکبر‌ها و مسلم‌های زمان هستند.
وی تصریح کرد: روح معنویت و تربیت حسینی در جامعه جاری است و شعار امروز دنیا ضد استکبار و کدخدا است و این به برکت شهدا و انقلاب اسلامی است.
نادم با اشاره به سخنان معاون پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: الکساندر دوگین در سفر‌هایی که با پوتین به ایران آمددر مصاحبه‌ای بیان کرد که امروز سیاست چهارمی وارد دنیای سیاست جهانی است و سیاست‌های گذشته که کمونیستی و لیبرالیستی و مدرنیسم بوده پایان یافته و سیاست انقلاب و مدیریت ولایی در جهان جواب می‌دهد و این نشان از عظمت انقلاب و ولایت دارد.
وی با بیان اینکه این سیاست را شهدا به ما آموختند و جهان آن را قبول کرده است افزود: دشمن به دنبال این است که امامان و شهدا را دست نیافتنی و استثنایی جلوه دهد و داخل موزه ببرد همانطور که با مسیحیت و انجیل این کار را کردند و آن را در کلیسا حبس و برای ایام خاصی قرار دادند.
معاون پژوهش موسسه سیره شهدا قم اظهار کرد: با قرآن نباید به عنوان یک ابزار برای طاقچه و سُر سفره عقد و عید نوروز برخورد کرد و در طول سال به آن توجه نکرد چرا که اسلام و قرآن مصرفی است و اگر کنار برود می‌شود قرآن بر سُر نیزه و دشمن می‌خواهد قرآن را عتیقه جلوه دهد تا کنار بگذاریم و الگوی غربی را دنبال کنیم تا به انحطاط کشیده شویم و آنچه آن‌ها می‌خواهند محقق شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها