خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه در حال حاضر آمریکا منزوی‌تر از هر زمان دیگری است، گفت: هم پیمانان شیطان بزرگـ نیز دیگر این کشور را همراهی نمی‌کنند.
کد خبر: ۸۹۳۶۳۹۲
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

امروز آمریکا تنهاتر از هر زمان دیگری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام سید موسی حسینی‌مجد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اسدآباد با اشاره به دیدار اخیر رهبرانقلاب با نخبگان کشور بیان داشت: معظم له در این دیدار نکات بسیار مهمی را مطرح فرمودند که مقابله با مکر آمریکا از مهمترین این فرمایشات بود.

وی با بیان اینکه گفتمان امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری همیشه برای ما راهگشا بوده اند، خاطرنشان کرد: سخنان احمقانه ترامپ حاکی از نقشه‌ای شوم است که برای مقابله با نظام اسلامی طراحی شده است.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه در حال حاضر آمریکا منزوی‌تر از هر زمان دیگری است، افزود: هم پیمانان شیطان بزرگـ نیز دیگر  این کشور را همراهی نمی‌کنند که این موضوع می‌تواند برای نظام ما برکت بزرگی تلقی شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به عبور زائرین حسینی از مسیر شهرستان اسدآباد اشاره کرد وگفت: برای میزبانی شایسته از زائرین لازم است همه دست به دست هم دهند.

حسینی‌مجد در ادامه یادآور شد: با توجه به گسترش روزبه‌روز فضای مجازی باید تدابیری اندیشیده شود تا افکار منفی که به عفت آسیب می‌رسانند کنترل شود.

وی خاطرنشان کرد: به فرموده امام علی(ع) بافضیلت ترین عبادت عفت است و می‌توان با مبارزه همیشگی با شهوت به بالاترین درجات ایمان دست یافت. 

امام جمعه اسدآباد در پایان سخنانش ضمن تقدیر از مسئولین شهرستان گفت: اسدآباد تنها شهری در استان بود که اکیپی از معاونین وزارت ورزش و جوانان به آن سفر کردند که حاصل این سفر تزریق 3 میلیارد تومان به ورزش دیار سیدجمال بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات