خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان همدان در پاسخ به یاوه‌گویی‌های ترامپ

سازمان بسیج اساتید استان همدان در پاسخ به یاوه‌گویی‌های ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۳۶۳۹۵
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان همدان در پاسخ به یاوه‌گویی‌های ترامپبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج اساتید استان همدان در پاسخ به یاوه‌گویی‌های ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه‌تعالی

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در سخنانی خالی از منطق، بار دیگر به عقده‌گشایی علیه ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی پرداخت.

تهمت‌ها و اهانت‌ها و گستاخی‌ها آمریکا، علیه ایران اسلامی و تمامیت ارضی ایران همچون دوران 40 ساله تاریخ انقلاب اسلامی در حالی تکرار می‌شود که دولت ایران در قالب (برجام) به مذاکره گفتگو نشسته و در مسیر گفتگو و مفاهمه با این کشور واردشده بود؛ اما سخنان اخیر ترامپ نشان داد آمریکا همچنان، بر خوی استکباری و زیاده‌خواهی خود استوار است و بنا ندارد دست از زورگویی و تجاوزگری بردارد بلکه هرگونه عقب‌نشینی در برابر آن، زیاده‌خواهی جدیدی را در پی دارد.

اکنون‌که صنایع هسته‌ای ایران در محدودیت شدید قرار گرفته فکر محدودیت و برچیدن صنایع دفاعی و موشکی بازدارنده ایران، در سر سردمداران کاخ سفید است؛ که خود دلیل محکمی است بر لزوم حفظ و تقویت توان دفاعی ایران اسلامی. سخنان سخیف ترامپ در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از عمق کینه استکبار نسبت به مدافعین این مرز و بوم است؛ غافل از اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران دو بال قدرتمند دفاعی، انقلاب اسلامی و ایران سرافراز می‌باشند.

طمع استکبار به تمامیت ارضی ایران با عنوان نام جعلی برای خلیج همیشه فارس نشان می‌دهد برخی هنوز از قدرت دفاعی ایران در دفاع مقدس 8 ساله عبرت نگرفته‌اند.

اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان همدان ضمن حمایت از سخنان انقلابی رئیس‌جمهور محترم و امید به استمرار این مواضع انقلابی، از کارگزاران گرامی نظام اسلامی انتظار دارد در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن قاطعانه عمل کرده و فرصت زیاده‌خواهی را از دشمن سلب کنند.

 سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان بار دیگر ضمن اعلام انزجار از سخنان نسنجیده ترامپ بر عزم و اراده پولادین خود در پیروی از آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تأکید می‌کند؛ و حمایت همه‌جانبه خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر قوای مسلح اعلام کرده و این آمادگی را دارد که در هر زمینه دوشادوش نیروهایی مسلح از انقلاب و کشور دفاع کند.

والسلام علی عباد الله الصالحین

سازمان بسیج اساتید استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار