خبرهای داغ:
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: حاصل 49 تصادف موتورسیکلت سواران 56 نفر مجروح بوده که 32 نفر توسط کارشناسان اورژانس به صورت سرپایی درمان و 24 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۰۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در قم، با اشاره به آمار 24 ساعت گذشته مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته هزار و 436 تماس با مرکز اورژانس قم بر قرار شده که این تعداد تماس منجر به انجام 241 ماموریت شده است.

وی عنوان کرد: از این تعداد ماموریت شامل 207 ماموریت شهری و 34 مورد نیز جاده‌ای بوده که 72 ماموریت سهم تصادفات بوده که 61 مورد آن در شهر و 11 مورد آن در جاده رخ داده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تاکید کرد: تصادفات به ثبت رسیده طی 24 ساعت گذشته 87 مجروح داشته است که 43 مورد به صورت سرپایی درمان شده و 44 نفر نیز برای پیگیری مراحل درمانی به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شده‌اند.
وی ادامه داد: 49 مورد از 241 ماموریت‌ ثبت شده در اورژانس قم مربوط به موتورسیکلت سواران بوده که از این تعداد 46 تصادف در داخل شهر و سه تصادف نیز در محورهای مواصلاتی استان قم اتفاق افتاده است.
حسنی خاطرنشان کرد: حاصل تصادفات موتورسیکلت سواران 56 نفر مجروح بوده که 32 نفر توسط کارشناسان اورژانس به صورت سرپایی درمان شده و 24 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها