امام جمعه ازنا :

ترامپ دشمنی خود را با ملت ایران نشان داد

امام جمعه ازنا گفت :این سخنان بی ادبانه ترامپ چهره واقعی و دشمنی امریکا با ایران را به جهانیان نشان داده است.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۰۶
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان ،حجت الاسلام والمسلمین سید داود شاهچراغی ضمن تبریک ولایت امام محمد باقر (ع)،اظهار داشت :سکوت مجامع بین المللی در برابر فاجعه انسانی میانمار باعث تاسف است زیرا هر انسانی نسبت به ظلمی که به هم نوعش می شود نباید سکوت کند و ما به عنوان مسلمان و انسان وظیفه داریم به آنها کمک کنیم همچنین اکنون نهادهای امداد رسان از جمله هلال احمر در حال جمع آوری کمک های مردمی برای میانمار می باشد؛ تا مردم با کمک های خود در این امر خدا پسندانه شرکت کنند.
وی افزود :زائران اربعین باید تابع قانون و مقرارت تعیین شده از سویی مسئولین مربوطه باشند که این قوانین برای امنیت زائران تصویب شده است.

امام جمعه شهرستان ازنا یکی از عوامل تسریع در انقلاب را شهادت سید مصطفی خمینی را فرزند خلف امام (ره)دانست و عنوان کرد : سیدمصطفی یکی از مجاهدان انقلاب بود که با شهادت مظلومانه اش کشور را به خروش در آورد و مردم ایران در سال 56 برای این مجاهد مراسم بسیار باشکوهی گرفتند ،که شهادت ایشان خود عامل اصلی در تسریع انقلاب و خروش مردم بوده است.

وی با اشاره به اجلاسیه ائمه جمعه استان ها بیان کرد :در این اجلاسیه به مهم ترین مسئله یعنی تحکیم بنیان خانواده پرداخته شد که یکی از مسائل مهم در همه ادیان و مکاتب به ویژه اسلام سفارش شده است.

شاهچراغی وظیفه اصلی خانواده ها را فرزند آوری دانست و گفت:در جامعه متاسفانه سن ازدواج بالا رفته است و تعداد فرزندان در خانواده ها انقدر کم است که باید به نسل آینده مفهوم عمو و خاله و دایی وعمه را یاد دهیم همچنین باید کارشناسان جامعه شناسی و صاحب نظر را در این عرصه با مطالعه یک راهکار کارآمد را برای حل این مشکل ارائه دهد.

وی تصریح کرد :تاکنون هیچ رئیس جمهوری از آمریکا به مردم ایران با این لحن بی ادبانه سخن نگفته است ترامپ به مردم ایران را تروریست خطاب میکند و این سخنان بی ادبانه ترامپ چهره واقعی و دشمنی امریکا با ایران را به جهانیان نشان داده است.

امام جمعه ازنا با اشاره به وضعیت نامناسب آب آشامیدنی شهرستان ازنا خاطر نشان کرد : آب اشامیدنی در ازنا از کیفیت خوبی برخوردار نیست و زمانی که فیلتر های دستگاه تصیفیه آب در خانه تعویض می شود شاهد بسیاری از آلودگی ها هستیم .

وی ضمن تسلیت سالروز وفات مرجع و شاگرد و یار مقام معظم رهبری آیت اله مهدوی کنی اظهار داشت :این ظلم به حق مردم ازنا است که دارای منابع آبی فراوان باشند و باید از آب آشامیدنی نامناسب استفاده کنند ولی آب کمندان را به شهرستان هایی مجاور بروند.


انتهای خبر/ز
ارسال نظرات
آخرین اخبار