همسویی مردم و مسئولان پاسخ محکم به یاوه‌گویی ترامپ است

امام جمعه شهر کیان گفت: همسویی مردم و مسؤولان در کنار مقام معظم رهبری مدظله العالی در برابر یاوه‌گویی‌های ترامپ از قدرت و صلابت خاصی برخوردار بود و می‌تواند حامل پیام محکمی مبنی بر یکپارچگی مردم و دولت در برابر دشمنان باشد.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۱۰
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام مهدی خدابنده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکیان با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا، اظهار کرد: اصل مبارزه با استکبار در صحنه اقتصادی است و تا زمانی‌که ما در صحنه اقتصادی، معادلات را تغییر و کار جدی در حوزه اقتصاد انجام ندهیم، نمی‌توانیم در مقابل رئیس جمهور به‌ظاهر دیوانه آمریکا ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: همسویی مردم و مسؤولان در کنار  مقام معظم رهبری مدظله العالی در برابر یاوه‌گویی‌های ترامپ از قدرت و صلابت خاصی برخوردار بود و می‌تواند حامل پیام محکمی مبنی بر یکپارچگی مردم و دولت در برابر دشمنان باشد.

امام جمعه شهرکیان با بیان اینکه اظهارات رئیس جمهور آمریکا سرتاسر بی‌احترامی و زیاده‌خواهی بود، افزود: افزون‌خواهی و باج‌خواهی دولتمردان آمریکایی در مقابل جمهوری اسلامی، دلیل روشنی بر سخنان گهربار مقام معظم رهبری بود که چرا نباید ما به آمریکا اعتماد کنیم و جهان شاهد است که یکبار دیگر بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص بدعهدی آمریکا  به واقعیت پیوست.

خدابنده با توصیه به دولتمردان جهت پرهیز از هرگونه اشتباه محاسباتی در قبال دولت‌های اروپایی و مواضع فریبنده آن‌ها، عنوان کرد: دولتمردان باید با کمی دقت نظر بر روی مواضع اروپاییان تأمل کنند، زیرا ممکن است دوباره از روی غفلت و خوش‌بینی که در گذشته داشتند و امروز نتیجه آن را می‌بینیم در دام خطرناک و پیچیده کشورهای اروپایی که نقش در تطمیع‌گری در کنار آمریکا هستند، بیفتیم.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی هیچ نیازی به حفظ برجام ندارد، زیرا برجام فقط اهرم فشاری علیه ایران از طرف آمریکا بود و آمریکایی که به هیچ کدام از تعهداتش در برجام عمل نکرده است و عصبانیت رئیس جمهور آمریکا از ایران در مقطعی اتفاق افتاد که آحاد ملت ایران، نیازمند وحدت و یکپارچگی بودند و ترامپ با ایستادن در سکوی دشمنی با ایران خدمت بزرگی به ما کرد.

خطیب نمازجمعه کیان با اشاره به اینکه قیام امام حسین(علیه السلام)  درس بیدارگری برای تمام انسان‌ها بود، خاطرنشان کرد: بیداری یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه امروز است و باید گفت ایستادگی امام راحل در مقابل قانون کاپیتولاسیون که نقض واقعی حقوق بشر در ایران بود، نمونه بارز بیداری و ایستادگی در مقابل مدافعین دروغین حقوق بشر است.

خدابنده در پایان گفت: مسؤولان وظایف خود را در خصوص تأئید شهردار منتخب شورای شهرکیان شهرکیان که ازهرنظر دارای شرایط لازم است، انجام دهند و این موضوع را بیشتر از این معطل نکنند.

ارسال نظرات