سخنان ترامپ شکست آمریکا را نشان می‌دهد

امام جمعه سودجان گفت: سخنان سخیف ترامپ بیانگر این است که آمریکا برای رسیدن به اهداف شکست‌خورده است.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۱۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام مصطفی محمدزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سودجان اظهار کرد: سخنان سخیف ترامپ بیانگر این است که آمریکا برای رسیدن به اهداف شکست‌خورده خود در منطقه خاورمیانه در مورد ایران با پرخاشگری، جسارت و اهانت سعی در فرافکنی در انظار بین‌المللی دارد.

وی بیان داشت: اگرچه در ظاهر مطالب عنوان شده توسط ترامپ به دور از نزاکت است و بسیاری افراد آن را جنون می‌دانند اما یقینا پشت این ماجرا همان سیاست خصمانه دولت آمریکا قرار دارد که این بار ظاهرا از دیوانه‌ای مطرح می‌شود ولی در باطن همان سیاست، یعنی مقابله با استفاده از نظام مزاحم و استکباری در منطقه است.

امام جمعه سودجان افزود: ترامپ با این اهانت‌ها خدمت بزرگی به ما کرد و نتیجه این شد که در داخل به انسجام و وحدت بیشتری رسیدیم چراکه اظهارات ترامپ چهره واقعی آمریکا را به ما نشان داد.

محمدزاده خاطرنشان کرد: رهبر عظیم‌الشان انقلاب توصیه‌هایی به مسؤولان و فعالان سیاسی و مطبوعات فرهنگی کشور داشتند که مهم‌ترین آن‌ها عدم غفلت از مکر آمریکا، توجه نکردن به القائات دشمن درباره برجام از جمله القای برطرف شدن دشمنی‌ها در صورت توافق، تقویت اقتدار در زمینه‌های علمی‌، اقتصادی و ... و جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی است.

وی عنوان کرد: آزادی کرکوک پایانی بر توهمات حوزه نفوذ رژیم صهیونیستی نیروهای دولت عراق بود و تصرف کرکوک از نظر راهبردی همزمان یک پیروزی نظامی، سیاسی و اقتصادی برای بغداد بود.

ارسال نظرات