خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به اظهارات ابلهانه ترامپ و مقامات آمریکایی در خصوص کشورمان گفت: اقدامات و سخنان نسنجیده دولتمردان امریکا، موجب اتحاد و انسجام بیشتر ملت ایران شد.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۱۵
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: این اظهارات موجب شد، مردم و مسئولان فارغ از سلایق و جناح بندی ها، در برابر زیاده خواهی های دولت آمریکا ایستاده و موضعگیری قاطعانه ای داشته باشند.
وی ادامه داد: تهدیدها و تفکرات بیهوده و پوچ ترامپ و دولتمردان آمریکا درباره کشورمان، مسائلی جناحی نبوده و آحاد ملت نشان دادند که جوانان این مرز و بوم نیز همانند جوانان اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس در برابر تهدیدها و هجمه های دشمنان و نظام سلطه خواهند ایستاد.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع نخبگان جوان کشورمان گفت: با وجود ابلهانه بودن سخنان و اقدامات رئیس جمهوری دیوانه آمریکا، مردم و مسئولان بر اساس رهنمودهای رهبری در برابر نقشه ها و توطئه های شوم دشمن لحظه ای غفلت نکنند.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: هرگونه اقدام دیوانه واری از سوی مقامات و رئیس جمهوری آمریکا ممکن بوده و آحاد مردم و مسئولان کشوری باید در این زمینه هوشیار باشند.
وی با اشاره به تهدید آمریکا علیه سپاه ادامه داد: تضعیف و تخریب چهره سپاه به عنوان نهادی مقدس که در برابر توطئه ها و نقشه های شوم آمریکا و نظام سلطه و صهیونیسم جهانی ایستاده، از اقدامات دولت آمریکا برای ضربه زدن به عناصر قدرت نظام اسلامی است.
امام جمعه مراغه اضافه کرد: هجمه های آمریکا در جهت تضعیف و ضربه زدن به قدرت اقتصادی ایران اسلامی به عنوان یکی از مهم ترین مولفه های قدرت کشورمان، در سایه خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به سرانجام نخواهد رسید.

ارسال نظرات