خطیب نماز جمعه مروست تحریم سپاه را یکی از حماقت‌های ترامپ عنوان و اظهار داشت: از جمله حماقت‌های ترامپ، تحریم سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی است که موجب برانگیخته شدن عواطف و احساسات ایرانیان شده است.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۱۸
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، خطیب نماز جمعه بخش مروست در خطبه‌های خود با اشاره به سخنان گستاخانه اخیر ترامپ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران گفت:سپاه پاسداران یک نهاد صد درصد مردمی و قدرتمندی است و از ابتدای جمهوری اسلامی و انقلاب شکل گرفته و در همه ادوار گذشته تاکنون به صورت محکم در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا و سایر دشمنان همانند دیوار بزرگی ایستاده است.

حجت الاسلام حسینی به بیانیه سپاه در واکنش به سخنان سخیف ترامپ اشاره و اظهار داشت: در این بیانیه آمده است. سپاه یک نهاد مردمی براساس رسالت ذاتی و انقلابی خود مصمم‌تر و مقتدرتر از گذشته، مبارزه بی‌امان خود با نظام سلطه و صهیونیسم را ادامه داده و در دفاع از انقلاب اسلامی و مصالح و منافع ملی کشور، لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

وی افزود: در این بیانیه به توسعه موشکی با شتاب بیشتر اشاره شده است که باید سپاه با اقتدار هر چه بیشتر در راه مبارزه با ظلم قدم بردارد و لرزه بر اندام دشمنان بیاندازد.

امام جمعه بخش مروست خاطر نشان کرد: تحرکات و سخنرانی‌های عوام فریبی ترامپ، بیانات رهبر انقلاب در رابطه با این که آمریکا قابل اعتماد نیست را جهانی کرد.

حسینی افزود: رهبر معظم انقلاب همیشه و در طول دوران مذاکرات عدم تعهد امریکا نسبت به برجام را متذکر می‌شدند، ولی از امان از گوش شنوا! البته این روز‌ها به همگان ثابت شده است که امریکا غیر قابل اعتماد و دشمن دیرینه ایران است.

خطیب نماز جمعه مروست تحریم سپاه را یکی از حماقت‌های ترامپ عنوان و خاطر نشان کرد:از جمله حماقت‌های ترامپ، تحریم سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی است که موجب برانگیخته شدن عواطف و احساسات ایرانیان شده است و قطعاً با حمایت مردم، مسئولین و رهبری از این نهاد مردمی شاهد ضربات سهمگین این ارگان به آمریکا و رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه خواهیم بود.

حسینی گفت: امریکاییان اگر شعور داشتند از واقعه طبس و هزاران اشتباه خود درباره ایران درس عبرت میگرفتند و به خود اجازه نمیدادند که ایرانیان را تهدید کنند.

حجت الاسلام حسینی در پایان خاطر نشان کرد: سپاه یک ارگان قوی، محکم و منطقی است و انشالله با حمایت‌های مردمی و مسئولین با اقتدار به کار خود ادامه خواهد داد و ریشه ظلم را در منطقه و جهان می‌خشکاند.
ارسال نظرات