خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مواد مخدر توطئه قدرت‌های بزرگ برای ضربه زدن به ما است و در این قضیه دستان استکبار در کار است و این حرکت با حمایت استکبار جهانی اجرا می‌شود .
کد خبر: ۸۹۳۶۴۳۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

مواد مخدر توطئه قدرت‌های بزرگ برای ضربه زدن به ما است/ پشت صحنه مواد مخدر اتاق فکر و اتاق جنگ دشمن قرار داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار مظاهر مجیدی در همایش پیاده‌روی «نه به اعتیاد» در ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان و یک هزار و 100 شهید شهرستان ملایر با اشاره به اجرای طرح کرامت در دو شهر پایلوت ملایر و فلاورجان اصفهان اظهار داشت :طرح کرامت در راستای مبارزه همه جانبه با مواد مخدر از قبیل تهیه و توزیع، تولید و مصرف‌کنندگان در ملایر اجرا می‌شود و باید از تلاش‌های صورت گرفته در این راستا تقدیر کرد .

وی با اشاره به سخنان امام(ره) با بیان اینکه نجات یک معتاد نجات یک جامعه است، افزود: مواد مخدر توطئه قدرت‌های بزرگ برای ضربه زدن به ما است و در این قضیه دستان استکبار در کار است و این حرکت با حمایت استکبار جهانی اجرا می‌شود .

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه دشمن اکنون توان خود را برای آلوده کردن جوانان ما گذاشته است، گفت: در پشت صحنه مواد مخدر اتاق فکر و اتاق جنگ دشمن مستقر است تا جوانان ما را به تباهی و نابودی بکشانند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها با شعار مبارزه با تروریست و مواد مخدر وارد افغانستان شدند، اظهار داشت: آمریکایی‌ها با ورود خود در افغانستان نه تنها با مواد مخدر و تروریست مبارزه نکردند بلکه با حمایت از این گروه‌ها تولید مواد مخدر بیشتر نیز شد چراکه آنها به دنبال اهداف دیگری در منطقه هستند .

مجیدی با بیان اینکه کشور ما دارای وسعت مرزی زیادی با تولیدکننده مواد مخدر جهان است، افزود: در راستای مبارزه با مواد مخدر کشور ما لطمات بسیاری خورده است نمونه آن 3 هزار و 700 شهید و بیش از ده‌ها جانباز در راه مبارزه با مواد مخدر بوده است.

وی با اشاره به اینکه مواد مخدر یکی از جنگ‌های نرم دشمن است، گفت: خانواده‌ها و جوانان برای مبارزه با این معضل باید عزم جدی داشته باشند و مردم از مسئولین برای مقابله با اعتیاد مطالبه‌گری کنند و در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند .

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به خانواده‌ها باید مراقب جوانان و نوجوان خود باشند، گفت: با هم افزایی که بین دستگاه‌های مختلف در راستای ریشه کنی مواد مخدر شکل گرفته است مردم با مشارکت خود و همراهی بسیج و ارگان‌ها می‌توانند این پدیده شوم را ریشه‌کن کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات