امام جمعه موقت الیگودرز گفت : سپاه ، شورای نگهبان و دیگر ارکان قدرت در نظام مورد دشمنی آمریکا هستند لذا باید از تضعیف آنها در داخل کشور پرهیز شود.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۳۵
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ حجت الاسلام ترکی با اشره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار نخبگان اظهار داشت : در این دیدار با توجه به یاوه سرایی های رییس جمهور آمریکا و توهین وی به ملت ایران حضرت آقا بیاناتی فرمودند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری از دلایل دشمنی آمریکا با ملت ایران را پبشرفتهای چهار دهه انقلاب و اقتدار کشور دانست و گفت: روزگاری سردمداران ایران زیر دست آمریکا بودند و مشخص است که استکبار جهانی امروز از تحول صورت گرفته در ایران عصبانی است.

ترکی گفت: نباید دشمن را دست کم گرفت و چنانچه در مقابل مکر و حیله آنها دچار غفلت شویم از همین ناحیه ضربه خواهیم خورد.

امام جمعه موقت الیگودرز سپاه را نقطه امید محرومان دانست و گفت: سپاه ، شورای نگهبان و دیگر ارکان قدرت در نظام مورد دشمنی آمریکا هستند لذا باید از تضعیف آنها در داخل کشور پرهیز شود.

وی به وظایف مسوولین اشاره نمود و افزود: جدی گرفتن قدرت دفاعی کشور و عدم اعتماد به موضع گیری های ضعیف و دوگانه اروپا نسبت به سخنان ترامپ و همچنین تقویت اقتصاد مقاومتی از جمله وظایفی است که مقام معظم رهبری نسبت به آنها تاکید جدی دارند.

وی ضمن انتقاد از موضع گیری دیر هنگام دولت در قبال تحریم سپاه از سوی آمریکا ,بیان کرد: آمریکاییها لبخند می زنند اما از عداوت و دشمنی دست بر نمی دارند و در بحث برجام هم عده ای اظهار داشتند اگر توافق شود دشمنی ها کاهش می یابد اما امروز می بینیم عداوت و خصومت دشمن بیشتر شده است.

امام جمعه موقت الیگودرز افزود:با تشکیل مجمع خیرین مسکن سازو توجه به اینکه مسکن کالایی سنگین در سبد خانواده ها می باشد این مجمع تاثیر بسزایی در ایجاد سرپناه برای نیازمندان دارد و فعالیت آن نیز با احداث مسکن برای خانواده های بی سرپناه که دو یا سه معلول دارند آغاز و در ادامه گسترش می یابد.

ترکی با اشره به اسراف در مجالس ترحیم و عروسی ها و لزوم صرفه جویی مردح کرد: تصرعده ای از جوانان شهر با تاسی از مولا علی ( ع) با تشکیل گروهی تحت عنوان یاران مهربانی نسبت به جمع آوری مازاد غذای مراسم و تقسیم آن بین نیازمندان علاوه بر جلوگیری از اسراف باعث انجام اقدام خدا پسندانه رسیدگی به محرومین می شوند که در این راستا از صاحبان مجالس و مدیران تالارها درخواست داریم با این گروه همکاری نمایند.

وی به دیدارهای نماینده الیگودرز با وزیران و مسوولین کشور اشاره نمود و گفت: ما شاهد تلاشهای مستمر نماینده مردم الیگودرز جهت رفع مشکلات می باشیم که جای قدردانی دارد.

وی همچنین ضمن تقدیر از شورای ادوار گذشته گفت: شورای شهر دوره پنجم به همراه سرپرست شهرداری در بازدید از محله ها و بررسی مشکلات تلاش خوبی در جهت رفع مشکلات دارند که جای تقدیر دارد.

امام‌جمعه موقت الیگودرز در خاتمه به مظلومیت مردم میانمار اشاره نمود وگفت: از شهروندان خواست نسبت به کمک رسانی به آنها با جمعیت هلال احمر و کمیته امداد همکاری نمایند.

انتهای خبر/ز
ارسال نظرات