خبرهای داغ:
مدیر فرستنده‌های تلویزیونی صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی:

سایت قره بلاغ هشترود در آینده ای نزدیک افتتاح می شود

مدیر فرستنده‌های تلویزیونی صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز از افتتاح سایت قره بلاغ هشترود تا چند هفته دیگر خبر داد و افزود: این سایت 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با بهره برداری آن مشکل دیجیتال اکثر روستاهای مسیرحل خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۳۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یوسف قربانی با بیان اینکه با نصب گیرنده دیجیتالی T2 در این سایت فاصله هوایی تا 42 کیلومتر پوشش داده خواهد شد، گفت: با نصب گیرنده جدید در این سایت DVBT به DVBT2 ارتقاء داده خواهد. شد.

وی افزود: اگر زیر ساخت های راه، برق و مخابرات در کوه مهره دار حل سود ایستگاه جدید در این کوه ایجاد خواهد شد.

قربانی اظهارداشت: اگر دهیاران روستاهایی که مشکل دیجیتالی دارند 150 میلیون ریال کمک کنند سیستم آن ها از آنالوگ به دیجیتال تغییر داده می شود.

وی خواستار خریداری دستگاه UPS برای حل مشکل قطع برق ایستگاه آغ داغ را شد وگفت : با خرید این دستگاه مشکل قطعی برق رفع خواهد شد.

فرماندار هشترود در جلسه بررسی مشکلات فرستنده های صداوسیما در هشترود و مشكلات دكل های صدا و سيما در اين شهرستان خواستار تقویت فرستنده های تلویزیونی و رادیویی شد.

حسن مستفید خواستار تلاش برای دیجیتالی کردن روستاهای فاقد دیجیتال شد و گفت: دریافت گیرنده های دیجیتالی در برخی روستاها به خصوص روستاهای شهر نظرکهریزی رضایت بخش نیست.

وی از تصویب اعتبار برای ایجاد و احداث دکل صداوسیما در کوه مهره دار در سال آینده خبر داد و افزود: برخی کارهای عمرانی این کوه امسال آغاز خواهد شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار