تداوم در برگزاری مراسمات گرامیداشت شهدای والامقام در جامعه باید نهادینه‌سازی شود چرا که این کم‌ترین کاری است که در قبال شهدا می‌توان آن را انجام داد.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۴۵
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴

برگزاری مراسمات گرامیداشت شهدای والامقام در جامعه باید نهادینه‌سازی شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ طاهر رحیمی در مراسم یادواره آبروی کوچه‌ها و افتخار محله‌ها در گرمی اظهار داشت: اهداف و پیام شهدا نباید فراموش شود چرا که در صورت ایمان نیز به باد فراموشی سپرده خواهد شد و این یک ضعف و تهدید بزرگ برای جامعه است.

وی افزود: اجرای این مراسم با این محور که شهدای والامقام کشورمان در حقیقت آبروی کوچه‌ها و افتخار محله‌ها هستند برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امنیت و اقتداری که در حال حاضر در کشورمان به دست آمده به خاطر شجاعت‌ها و بزرگواری‌های افتخارآفرینان محله‌هایمان بوده است.

فرمانده سپاه گرمی گفت: تداوم در برگزاری مراسمات گرامیداشت شهدای والامقام در جامعه باید نهادینه‌سازی شود چرا که این کم‌ترین کاری است که در قبال شهدا می‌توان آن را انجام داد و به همین دلیل نیاز است در این زمینه از تمامی تلاش خود برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

رحیمی بیان کرد: نیاز است که برگزاری یادواره‌های مختلف شهدای فرهنگ ایثار و شهادت نیز در بین آحاد جامعه و به‌ ویژه نسل جوان ترویج یابد و نیاز است در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در این زمینه همکاری و مشارکت‌های لازم را با ما داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی با بیان این که امروزه به برکت خون شهیدان، وجود رزمندگان و دلاورمردان ایران امن‌ترین کشور دنیاست، گفت: پاسداران و نیروهای نظامی و انتظامی و کسانی که از خاک کشور دفاع می‌کنند و حافظ امنیت هستند براساس قرآن دوستان خداوند هستند که این یک مسئله مهم و اساسی است.

ارسال نظرات