امام جمعه دامغان با تأکید بر اثرگذاری گسترده نشر فرهنگ ایثار و شهادت در هدایت جامعه اسلامی از حضور باشکوه و آگاهانه مردم این شهرستان در آئین تشییع و تدفین سه شهید گمنام دفاع مقدس قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۴۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه‌های وحدت بخش و دشمن شکن نماز جمعه این هفته که با حضور گسترده مردم دیندار این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد با تقدیر از حضور باشکوه و سرشار از عشق و آگاهی اقشار مختلف مردم دامغان در آیین تشییع و تدفین پیکر پاک سه شهید گمنام اظهار داشت: مردم این شهرستان تجدید میثاقی شکوهمند با آرمانهای امام و انقلاب و شهدا داشتند و باردیگر بصیرت خود را به نمایش گذاردند.

امام جمعه دامغان حضور در محافل شهدا را پاسداشت ایثار خانواده‌های این دلاور مردان دانست و خاطر نشان کرد: در مراسم تشییع روز گذشته حضور جوانان دهه هفتاد بسیار پررنگ و جالب توجه بود آنها علی‌رغم همه هزینه‌ها و تلاش‌های دشمن آمده بودند تا بگویند مردم پشتیبان ولایت فقیه، انقلاب و نظام اسلامی خود هستند و در طریق شهدا گام بر می‌دارند.

خطیب نماز جمعه دامغان با تأکید بر اثرگذاری گسترده نشر فرهنگ ایثار و شهادت در هدایت جامعه اسلامی و وظیفه همه مسؤولان در این زمینه، اضافه کرد: حقیقتاً برای نماینده‌ای که در مجلس بزرگداشت شهید حججی در سمنان به بهانه‌ای مجلس را بهم می‌ریزد، وی باید در رفتارش تجدید نظر کند.

ملت ایران بزرگترین قربانی و دشمن تروریسم است

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در ادامه با اشاره به رفتارهای ظالمانه، قلدرمأبانه و زورگویانه آمریکا در مواجهه با ملت ایران و دیگر ملت‌ها اظهار داشت: در مسأله برجام به خوبی دیدیم که هر روز دولتمردان آمریکایی شرارت خود را نشان می‌دهند و بیش از پیش ثابت می‌کنند که شیطان بزرگ آمریکا است.

امام جمعه دامغان با تأکید بر اینکه ملت ایران همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند بر مواضع شرافتمندانه و قدرتمندانه خود خواهند ایستاد و دشمن بداند زورگویی و تهدید در مقابل ملت بزرگ ما جواب نخواهد داد، افزود: خداوند ذخیره‌ای الهی همچون رهبر فرزانه انقلاب به ملت ایران عطا کرده است که هر حرکت دشمن را رصد و بادرایت پاسخ می‌دهند.

وی با اشاره به تهدیدهای توخالی ترامپ بر علیه کشورمان و انزوای عملی آمریکا در جوامع بین المللی، خاطر نشان کرد: کشوری که امروز ایران اسلامی را متهم به حمایت از تروریسم می‌کند خود به وجود آورنده اغلب گروه‌های تروریستی و حامی تروریسم دولتی اسرائیل است، ملت ایران با دادن قریب به 17 هزار شهید ترور خود بزرگترین قربانی و البته بزرگترین دشمن تروریست‌ها هستند.

گفتنی است، تأکید امام جمعه دامغان بر مشارکت مردم در تأمین منابع و مایحتاج مورد نیاز موکب ایام اربعین این شهرستان در کربلای معلی و تقدیر از مردم روستای زرین آباد به عنوان الگویی در این زمینه، گرامیداشت فرارسیدن سالروز ولادت مسعود امام باقر(ع) و تأکید بر اخلاق، تربیت و سبک زندگی قرآنی به عنوان لازمه زندگی سعادتمند، از دیگر بخش‌های خطبه‌های امروز نماز جمعه دامغان بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها