امام جمعه الشترگفت: نکته دوم مورد نظر رهبر این بود که آمریکا کارگزار صهیونیسم است و سیاست‌های این اقلیت ساکن آمریکا را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۵۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تسلیت ایام صفر و سالروز ورود کاروان امام حسین (ع) به شام و همچنین گرامیداشت هفته تربیت بدنی به دیدار جمعی از نخبگان با رهبر اشاره و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار پیشرفت کشور را بدون پذیرش ذلت و با استقلال ممکن می‌دانند.

وی افزود: رهبر انقلاب استقلال کشور را در گرو جدی گرفتن و عملی نمودن اقتصاد مقاومتی و همچنین توجه به قشر جوان جامعه در راستای اقدامات و ابتکارات نواورانه ذکر نمودند، زیرا پیشرفت بدون پذیرش ذلت و با استقلال با وجود سرمایه انسانی و کار و اشتغال قابل تحقق است.

امام جمعه الشتر با تاکید بر لزوم سپرده شدن امورات به جوانان و اعتماد به این قشر از جامعه، تصریح کرد: صنعت مونتاژ فقط با ورود جوانان به عرصه‌های مدیریتی کشور از بین خواهد رفت و اقتصاد از وابستگی به کشور‌های بیگانه خارج خواهد شد.

خطیب جمعه الشتر با اشاره به اینکه صنایع مونتاژ باید جای خود را به صنایع نواورانه بدهد گفت: جوانان قبل از انقلاب در دوران انقلاب، جنگ و دوران سازندگی خوش درخشیدند، اما اکنون باید جای خود را به جوانان فعلی بدهند و خود به عنوان مشاور در کنار آن‌ها فعالیت نمایند تا هم زمینه اشتغال و هم زمینه نوآوری فراهم شود.

حجت الاسلام موسوی در ادامه به بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره و افزود: نکته دوم مورد نظر رهبر این بود که آمریکا کارگزار صهیونیسم است و سیاست‌های این اقلیت ساکن آمریکا را دنبال می‌کند. اقلیتی که در اقصا نقاط جهان در حال جنایت است و امروز شاهد کشتار بی رحمانه مسلمانان میانمار هستیم که با هدف منحرف کردن افکار مسلمین از جنایات اسرائیل در منطقه در حال انجام است و به فضل الهی با شکست مواجه می‌گردد.

خطیب جمعه الشتر در پایان به آزادی کرکوک اشاره و اظهار داشت: وقتی پرچم فتنه داعش سقوط کرده و روز به روز عرصه بر داعش و حامیان آنان تنگ شده است بارزانی با طمع فکر کرد با حمایت رژیم صهیونیستی می‌تواند این پرچم را بلند کند و در واقع جایگاهی را برای رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه ایجاد نماید، اما او فراموش کرده بود که خون هموطنان عراقی کرد با حمایت اسراییل و با سلاح‌های شیمایی بر زمین ریخته شد که البته این توطئه با هوشیاری مردم با شکست مواجه شد و همگان فهمیدند نباید با طناب پوسیده اسرائیل خود را آویزان نمود چرا که نتیجه آن پشیمانی و عاقبت به شری است.

انتهای پیام/ز
ارسال نظرات