امام جمعه کوهبنان گفت: نیروی مردمی و انقلابی سپاه مثل کوه در مقابل استکبار ایستاده است
کد خبر: ۸۹۳۶۴۵۸
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری ظهر امروز در خطبه‌‌های نماز جمعه این هفته با استناد به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) اظهار داشت: سخنان رئیس جمهور آمریکا قطعا از روی عصبانیت و سبک مغزی و درماندگی است، چون هر چه تلاش کرد تا جمهوری اسلامی را درمانده کند و جلوی نفوذ اسلام را بگیرد، موفق نشد.

وی ابراز داشت: آمریکایی‌ها هزینه می‌کنند تا اسرائیل حفظ شود، اما این غده سرطانی و رژیم جعلی باید از بین برود، رئیس جمهور آمریکا درمانده است چون تدبیر لازم را در کارش ندارد و امروز رو به زوال است.

جعفری خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در سیاست و اقتصاد پیشرفت ندارند، درآمد آنان با راه‌اندازی جنگ و فروش تسهیلات رقم می‌خورد که فعالیت آل‌سعود علیه ملت بحرین نمونه بارز آن است.

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی وابستگی سیاسی تمام شده و با فرهنگ کار و تلاش و حضور جوانان از نظر اقتصادی هم دست آمریکایی‌ها کوتاه خواهد شد، چون در عرصه‌های مختلف با وجود تحریم‌ها ما پیشرفت‌های خوبی داشتم.

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها به عهد و پیمان خود در برجام هم وفادار نبودند که به ضرر خودشان و هم پیمانانشان تمام خواهد شد.

جعفری در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: یکی از توفیقات حاصل شده در کوهبنان رایزنی با یکی از شهرستان‌های اطراف برای راه‌اندازی حوزه علمیه بزرگسالان است که از اول آبان ماه فعالیت حوزه امام صادق (ع) کوهبنان آغاز خواهد شد.

وی از مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) روز یکشنبه هفته آینده در سالن آمفی تاتر اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان خبر داد و از علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت (ع) برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

ارسال نظرات