خبرهای داغ:
خطیب نماز جمعه صیدون گفت : اینکه آقای ترامپ گفتند سپاه عامل تبدیل شدن ایران به رژیم یاغی می شود بخاطر نهایت کینه و ناراحتی آمریکا از عملکرد شایسته و فوق العاده سپاه در نقش برآب کردن توطئه های آمریکا در سوریه و عراق است.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۶۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی بهمنی در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته صیدون با اشاره به سخنان وقیحانه رئیس جمهور آمریکا علیه ایران بیان داشت : ترامپ را برخی دیوانه و یا جاهل و دلال می دانند که گویا از هیچ چیزی خبر ندارد اما اگر تاریخ آمریکا و عملکرد و سیاست های راهبردی دولتهای قبل از ترامپ را با نوع جهت گیری های مجلس سنا و کنگره و نیز دو جریان دُمکرات و جمهوری خواه را مورد واکاوی قرار دهیم می بینیم جایگاه ریاست جمهوری در آمریکا تا حدود زیادی تشریفاتی است و جهت دهی امور و سیاست های کلی و سلطه طلبانه است که مجری آن رئیس جمهور آمریکاست.
بنابراین ترامپ بسیار هوشمندانه و حساب شده در چارچوپ سیاستهای ترسیمی برای دولتش عمل می نماید.

وی در ادامه افزود : با دقت در سخنان اخیر ترامپ باعث می شود بیشتر به جوهره شوم شیطان بزرگ آمریکا پی ببریم.

بهمنی در ادامه اظهار داشت : ترامپ در ذیل سخنان اهانت آمیز خود،از سپاه پاسداران با اظهارات منفی یاد کرده و سپاه را نیروی مخصوص رهبری نظام معرفی کرد؛ البته جواب این حرف را رئیس جمهور محترم کشورمان نیز داد که فرمود: سپاه محبوب ملت ایران و از مهمترین مؤلفه های اقتدار و عزت کشور است و بلکه امیدی است برای ملت های مسلمان و تحت ظلم و مهم ترین شاخصه سپاه ولایت مداری اش می باشد.
البته برای سپاه بزرگترین مدال افتخار این است که فردی چون ترامپ عکس العمل نشان داده و از طرفی سپاه را تروریسم و مورد تحریم قرار می دهد دلیلش بخاطر این است که سپاه پرده ها را کنار زد و چهره واقعی حامیان داعش و تکفیر در منطقه را از زیر پوشش ائتلاف دروغین غرب علیه داعش آمریکایی نشان داد؛ چه سیلی محکم تر از این رسوایی که سپاه به آمریکا بزند.

وی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان گفت: حضرت آقا درباره یاوه گویی های ترامپ فرمودند: نمی خواهم وقت را صرف پاسخگویی به اباطیل و یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا کنیم این ضایع کردن وقت است.
*شما توقع دارید آمریکا از سپاه که جلوی داعش ایستاده عصبانی نباشد*؛ عصبانی اند چون امروز جمهوری اسلامی توانسته است نقشه هایشان را در لبنان،سوریه و عراق به هم بزند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها